8 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig heb ik deze (de transport) twee weken terug gekocht. Zonder te testen :p maar wel na flink wat online research. Hij fietst als een zonnetje! Ik heb ooit op een elektrische fiets gereden met voorwielmotor en dat is toch een stuk minder prettig dan deze met middenmotor. Ik heb er een Urban Iki voorzitje op. Ik zal je eerlijk zeggen, je zit er wel heel dicht op maar je kan nog wel prima sturen. Het is wel veilig. Bovendien ben ik vrij stevig dus voor een slanker persoon zal het meevallen. Al met al, zou ik hem zeker aanraden!

4 jaar geleden

Reactie op LemonLucy

Toevallig heb ik deze (de transport) twee weken terug gekocht. Zonder te te ...
Dank voor je reactie! Dat dicht op het zitje zitten herken ik wel. Hebben wel proef gereden. Mag ik vragen waarom je niet specifiek voor een mamafiets hebt gekozen?

4 jaar geleden

Reactie op NS91

Dank voor je reactie! Dat dicht op het zitje zitten herken ik wel. Hebben w ...
Natuurlijk! Ik wil straks ook fijn kunnen fietsen als de kleine op haar eigen fietsje zit. :) en de mama fiets is dan toch weer wat groter qua stuur en zithouding. Dus eigenlijk heb ik vooral gekeken ook naar de lange termijn. Succes met de bedenkingen!

4 jaar geleden

Ik heb hem sinds gister in huis en fietst zalig! Met de bloom mama fiets van gazelle vergelijken en daarvan was het stuur maar max 2cm breder en de afstand tussen stuur en zadel zat ook geen groot verschil in. Dus hier ook vooral voor de lange termijn gekeken. Kinderen zitten namelijk relatief kort in een voorzitje. Als ik jou was zou ik een fietsenwinkel zoeken die die fiets heeft staan en vragen of je het met voorzitje kan testen. Ik vond dat persoonlijk erg prettig. 😊 En nog een tip die ik kreeg van een fietsenmaker... zet het zadel zo laag dat je op je fiets kan gaan zitten en je voet plat op de grond kan zetten. En dus niet steppend je fiets op stapt. Veiliger als je kind in het stoeltje zit en je hebt ook weinig ruimte om steppend je fiets op te springen 😂.

4 jaar geleden

Reactie op Kersje30

Ik heb hem sinds gister in huis en fietst zalig! Met de bloom mama fiets va ...
Ps. Gevoelsmatig merkte ik niets van de extra ruimte van de mamafiets van gazelle

4 jaar geleden

Ik heb hem ook! Vind hem prima fietsen met voorzitje, wel met middenmotor. De ruimte is idd klein maar ik kan, zelfs met mijn 1,60 meter prima opstappen en ook met mijn voeten bij de grond ;)

4 jaar geleden

Iemand ook ervaring met een kratje en zitje?

4 jaar geleden

Reactie op PDG

Iemand ook ervaring met een kratje en zitje?
Ja wij hebben een kratje en een zitje. Daarvoor hebben ze bij de fietsenwinkel een onderdeel eraf moeten halen die je, als je het voorzitje niet meer gebruikt, er weer op zet