4 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het boek gekocht maar eerlijk is het gewoon een simpel boek met receptjes die we al wel weten. Trok mij niet vind het sonde van me geld had er meer van verwacht. Sport programma ken ik niet

3 jaar geleden

Jaaa echt een aanrader!! Super leuke trainingen die je zelf kan kiezen ook, en het eten is ook vrijblijvend hoor! Je kan een voedingsschema volgen of recepten uit het boek gebruiken maar daar ben je verder vrij in! Je krijgt wel een richtlijk qua calorieën en de verdeling van eiwitten/koolhydraten/vetten maar dat voer je allemaal zelf in in de app. Ik ben echt groot fan👏🏻
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Daarmee geen ervaring, maar in het verleden ben ik veel afgevallen simpelweg door m’n eten in de app MijnFitnessPal in te voeren. Hiermee werd het een eyeopener van wat ik at en vooral ook hoeveel. Tja, ik moet nog 2,5 kg tot m’n startgewicht en daarna wil ik nog 2 eraf tot m’n ideale gewicht dus ik denk dat ik het ook maar weer ga oppakken zodat ik wat lekkerder in m’n vel de lente in ga.

3 jaar geleden

Ik heb mij aangemeld voor de app en heb 50 euro betaald voor 3 maanden. Zelf heb ik niet meegedaan aan een afvalplan, daarvoor moest ik weer extra geld betalen. Zelf ga ik de lidmaatschap na 3 maanden niet verlengen. In een app moet je zelf je eten bijhouden, deze app kan je echter zelf ook gewoon downloaden (Food). Je krijgt dus niet echt tips hoeveel en wat je elke dag moet eten. Dit had ik wel verwacht. De recepten in de app zijn ook niet onwijs bijzonder. De work- outs zijn wel leuk, je hebt ook live lessen die je kan volgen. Maar anderzijds kan je via YouTube ook gewoon gratis filmpjes van workouts opzoeken van allemaal sportscholen en sportcoaches. Eerlijk gezegd vond ik het dus niet echt 50 euro waard en ik ben tot nu toe niet echt gemotiveerd geraakt om meer te gaan sporten. Er is geen stok achter de deur die ik stiekem wel nodig heb ben ik achter gekomen.