16 Reacties

Normaal gesproken heb je een snellere innesteling geloof ik omdat het zaad hoog in je baarmoeder word gebracht. Wanneer was de datum van je inseminatie?

5 jaar geleden

17 november. Als ik de 2’gratis’ weken niet bij reken klopt het wel. Anders moet mijn innesteling of ovulatie 1 tot 1,5 week later zijn gebeurt

5 jaar geleden

Heb je ovitrelle of pregnyl moeten spuiten?

5 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Heb je ovitrelle of pregnyl moeten spuiten?
Ovitrelle & gonal f

Reactie op jaya123

17 november. Als ik de 2’gratis’ weken niet bij reken klopt het wel. Anders ...
Ik ben er bang voor vooral omdat je ovitrelle ook hebt gebruikt dus dan weet je ongeveer wanneer je ovulatie is geweest en omdat het zaad hoog in je baarmoeder plaatsvind is de innesteling ook sneller. Mijn inseminatie was 21 november en ben vandaag 6+4 dus klopt precies ook met de 2 weken extra erbij... Ik wil je de hoop niet ontnemen maar naar mijn idee had je buiten je zwangerschapring al meer moeten zien...

5 jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Ik ben er bang voor vooral omdat je ovitrelle ook hebt gebruikt dus dan wee ...
Jaa als ik op Google kijk staat er tussen 5 en 12 dagen de innesteling.. als het toevallig bij mij 12 dagen zou zijn zou het kunnen kloppen. Echt erg zo. Volgende week donderdag pas een echo pfff

5 jaar geleden

Ik ben er bang voor vooral omdat je ovitrelle ook hebt gebruikt dus dan wee ...
Ik heb ook helemaal geen krampen of bloedverlies gehad. Als het niet goed is dan snap ik dat wel dat het kindje dan niet goed is gedeeld maar nu weet ik niet of het wel goed is of niet 🤞🏼

5 jaar geleden

Reactie op jaya123

Ovitrelle & gonal f
Op het moment dat jij de ovitrelle spuit, volgend je eisprong tussen 12/48 uur. Dan zal ook de bevruchting hebben plaats gevonden. En de innesteling misschien een paar dagen later. Maar je ovulatie kan nooit geen week of 1,5 week later zijn ivm de ovitrelle.

5 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Op het moment dat jij de ovitrelle spuit, volgend je eisprong tussen 12/48 ...
Jaa de ovulatie denk ik ook niet maar om internet stond dat ze innesteling 5 tot 12 dagen kon duren vandaar..

5 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Op het moment dat jij de ovitrelle spuit, volgend je eisprong tussen 12/48 ...
Kijk..

5 jaar geleden

Reactie op jaya123

Kijk..
Ja ik ben ook geen fertiliteits arts! Ik hoop voor je dat je een mega late innesteling had! En je kunt helaas niets anders doen als inderdaad afwachten..🍀

5 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Ja ik ben ook geen fertiliteits arts! Ik hoop voor je dat je een mega late ...
T is echt erg zolang wachten. Meerdere mensen hebben zo Iets meegemaakt. Sommige reacties zijn gelukkig goed afgelopen en sommige niet. Nog erger dat het bezig zijn met zwanger worden 🙈😰

Reactie op jaya123

Kijk..
Klopt maar er staat ook bij een normale cylclus en als je met hormonen gaat beginnen dan is dat toch anders... Je kan niet anders dan afwachten helaas ben ik bang... Suc6😘

5 jaar geleden

Klopt maar er staat ook bij een normale cylclus en als je met hormonen gaat ...
Dankjewel! Xx

5 jaar geleden

Maak je geen zorgen, ik ben ook 2 weken terug gezet omdat ik een mega lange cyclus had. Volgende week weer een echo en kijken we of het hartje klopt

5 jaar geleden

Reactie op Navahe

Maak je geen zorgen, ik ben ook 2 weken terug gezet omdat ik een mega lange ...
Jaa maar heb jij ook iui gehad..?