9 Reacties
5 jaar geleden
Je bent zeker niet de enige. Het wisselt echt bij mij wat fijn is. Want soms lig ik lekker voor mijn rug en buik en schiet er ineens kramp in een lies of been 馃槄 meestal is liggend op mijn linkerzij wel een succes of gewoon doggy omdat mijn vagina dan wat opener is en het minder schuurt ofzo. Daarnaast is glijmiddel of een condoom ook ineens populair bij ons ons de slaapkamer.
5 jaar geleden
Ik vind er echt niks meer aan 馃槩 Megafrustrerend, mijn man en ik zijn fantastisch op elkaar afgestemd qua behoefte, vinden hetzelfde het lekkerst, maar steeds lukt het mij niet om een hoogtepunt te bereiken op onze manier. Heb heel de tijd zin om zo fijn samen te zijn, behoefte aan die verbinding, maar mijn buik zit in de weg, ik word benauwd of last van maagzuur of de houding is gewoon niet fijn... Mja, ik mis het echt, moet er niet aan denken dat ik het misschien nog 20 weken moet missen...
5 jaar geleden
Wij doen t nu vaker onder de douche, lekker warm en staand heb ik t minst last van m'n buik.
5 jaar geleden
Doggy en met het voedingskussen onder me zodat k toch iets kan steunen/doorzakken. Ik heb de eerste 20 weken amper zin gehad maar wel sex en vorige week voor de eerste keer dat ik de volle zin had in sex en er een uitgebreider moment van wou maken.
Ik voel me zo schuldig tegen over m'n vriend en mezelf. Ik heb echt zin om terug zin te hebben in hem, nu heb k constant het gevoel dat k hem opzij duw en niet meer wil fysiek. Daar voel k mij niet zo goed bij
5 jaar geleden
Doggy inderdaad.. maar hoewel dit ons favoriete standje is, verveeld het nu wel. We missen afwisseling, en helaas blijft er niet zoveel over wat naar beiden ons zin is. Tis nu sowieso al weer bijna 3 weken geleden. Eerste wilde vriend en ik niet echt. Nu hoeft het van mij ook niet perse, maar heb het gevoel dat we het wel een beetje moeten onderhouden maar kijkt hij weer niet naar mij om (op dat gebied).. vind het op dat vlak dus ook frustrerend allemaal hoor.