16 Reacties

4 jaar geleden
We hadden onze eerste eind juli, zomerkindje ook dus!
Te warm is groter risico dan te koud. Als je ze al in lange kleren hebt is een dekentje erover meer dan genoeg. Hebben we dan ook gedaan! Ze zijn tenslotte echt maar hooguit 2 minuten in de buitenlucht en met beetje pech is de auto weer heet (want zon) en dan is dekentje er zo af maar een jas/vest is dan weer lastiger.

4 jaar geleden
Reactie op momo1988
We hadden onze eerste eind juli, zomerkindje ook dus!
Te warm is groter r ...
Denk dat dat idd een goede tip is. Ik heb het vestje ook alleen maar als back up mee. Heb hem gekocht in mt 62 dus wrs veel te groot. Vond het zonde om iets in 50 te kopen in de zomer.

4 jaar geleden
Ik had bij de eerste geboren in juni een pakje aan met lange mouwen en een dun vestje erover. (Romper zonder mouwen) en hij lag in een wikkeldoek in de maxicosi. Nu heb ik een pakje en een vestje van noppies. Ook de wikkeldoek gaat weer mee en dan even kijken wat het weer is..

4 jaar geleden
Ik heb deze! Past ook perfect in een maxicosi dus kan zo alle kanten op Bekijk Jollein Wikkeldeken Bunny - Caramel op: https://www.bol.com/nl/p/jollein-wikkeldeken-bunny-caramel/9300000005262756?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden
Reactie op LisaGrol
Ik heb deze! Past ook perfect in een maxicosi dus kan zo alle kanten op Bek ...
Mooooi! Deze staat ook op onze geboortelijst 😍 zou dat niet te warm zijn ?

4 jaar geleden
Ik neem gewoon van alles mee 🙈 heb een pakje met lange mouwtjes en dan een dun vestje / jasje en dekentje.. kunnen we dan kijken wat het beste is voor dat moment 😊