5 Reacties

5 jaar geleden

Wij vonden deze combinatie niet fijn. Omdat de baby met het hoofdje naar je toe ligt kun je het niet goed zien en wij waren bang dat we er tegenaan zouden schoppen tijdens het lopen, omdat wij allebei lang zijn. Uiteindelijk gekozen voor de thule sleek, daarmee behoud je ook je boodschappenmand. Hele fijne wagen. Misschien even joolz mailen met je vraag?

5 jaar geleden

Wat je iig volgens mij kan doen is een extra “ring” kopen waar je je originele baby bed inritst. Zo kan je die makkelijk bovenop de wagen zetten. Maar misschien hebben ze ook iets van adapters? Anders even bellen met Prenatal? Die weten het vast.

5 jaar geleden

Reactie op Nr 3!

Wat je iig volgens mij kan doen is een extra “ring” kopen waar je je origin ...

5 jaar geleden

Enige fijne duo wagen (vind ik) is die van bugagoo.. maar dat gezegd te hebben. Ik ga de eerste maanden de baby dragen in de draagzak en me dreumes in de wagen. Hij is nu net 1 en kan al lopen, dus wil ik dan zo’n plakje aanschaffen voor aan de wagen, maar waarop hij ook kan zitten. Ik vind zelf duowagens erg onpraktisch 😁

5 jaar geleden

Maar als het goed is kan je de bak gewoon los klikken en hem dan bovenop bevestigen 😜