6 Reacties

vorig jaar

Je kan het wel overleggen met een arts als je twijfels heb en als ik jouw bericht lees doe je het goed schoon houden en drogen aan de lucht dit is mijn ook verteld ik zou wel ook voor de zekerheid je temperatuur in de gaten houden want zodra je verhoging of koorts krijg weet je eigenlijk dat het niet goed zit ik heb geen ervaring met een 2e keizersnede maar herstel liep voorspoedig heb alleen wel wond massage gehad omdat het zo verdikt bleef en trekkend aan bleef voelen en zo verdoofd dit heb mijn wel goed geholpen groetjes Laura

vorig jaar

Ik heb ook een klein plekje waar wond vocht uitkomt. In het ziekenhuis vertelde ze me om het 2 keer per dag schoon te spoelen onder de douche met de douchekop en droog deppen met een handdoek en daarna een gaasje erop zodat het wondvocht in het gaasje komt en het niet kan gaan smetten.

vorig jaar

Reactie op Baby-2021|

Ik heb ook een klein plekje waar wond vocht uitkomt. In het ziekenhuis vert ...
Ja precies. Dit doe ik ook! Denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Bij de eerste was het veel sneller dicht dus daarom ben ik nu ongeduldig denk ik haha Bedankt voor je antwoord

vorig jaar

Reactie op Laura32

Je kan het wel overleggen met een arts als je twijfels heb en als ik jouw b ...
Dat is een goeie inderdaad. Ik voel me voor de rest harstikke goed en kan ook goed lopen enzo. Alleen de wond is wat open en die geur 馃槀 die geur is andere koek haha

vorig jaar

Ik had dat ook, en ben toen terug geweest naar het ziekenhuis, hebben ze de wond een klein beetje extra opengesneden zodat het schoon kon bloeden en daarna wond 3x Per dag spoelen met water. Deed ik ook onder de douche door de douchekop erop te zetten.

vorig jaar

Ik heb ook twee ks gehad. Verliep ook moeizamer dan eerste keer en met veel klachten nadien artsen tot conclusie gekomen dat ik acnes (zenuw beklemming) aan over gehouden heb. Nu na 2,5 jaar nog klachten maar wel minder dan eerst. Geef het tijd en ga bij klachten door naar de osteopaat. Voor nu idd terug naar arts als blijft ruiken. Sterkte