13 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik deze ook vaak, deze kan ook op tafel.

5 jaar geleden

Voor de triptrapstoel heb je een verhoger!

5 jaar geleden

Reactie op haasb

Voor de triptrapstoel heb je een verhoger!
Pfoe wat een geld voor een stukje hout 🙈

5 jaar geleden

Deze al gezien?

5 jaar geleden

Reactie op JDries

Deze al gezien?
Ja deze kon ik idd al. Maar ik ben te bang deze te gebruiken ivm valgevaar enz.

5 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Vind ik ook. Gelukkig hebben wij het niet nodig🙈

5 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Ja deze kon ik idd al. Maar ik ben te bang deze te gebruiken ivm valgevaar ...
Mijn ouders hebben dit en zetten hier een gewone stoel onder, dus in slechtste geval zakken ze tot op de stoel 10 cm lager. Maar dit zit wel echt stevig vast als je voor een deftige stoel kiest. Langs andere kant, als ze wat ouder worden heb je toch een andere stoel nodig...

5 jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Mijn ouders hebben dit en zetten hier een gewone stoel onder, dus in slecht ...
Een normale stoel gaat helaas te laag worden. Stel, de kleine valt, dan valt ie toch een flink stukje nog. Zodra de baby n jaar of 3 is, dan kan hij/zij op de gewone stoelen aan tafel zitten, doet onze peuter nu ook (3j 😁)

5 jaar geleden

De bloom kinderstoel heb je in 2 versies qua hoogte en zijn bovendien in hoogte verstelbaar.. nieuw zijn ze aardig prijzig 😂 wij hebben onze via marktplaats gekocht..

5 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Een normale stoel gaat helaas te laag worden. Stel, de kleine valt, dan val ...
Ik bedoelde een gewone hoge stoel, als je nog een extra barkruk hebt, kan die er perfect onder 😊

5 jaar geleden

Reactie op Cutechaos

Marktplaats, of zelf (laten) maken!

5 jaar geleden

Die van Bloom zijn geloof ik hoog. Pas wel op die witte verkleuren snel. Die worden geel...

5 jaar geleden

Hey, wij hebben hetzelfde probleem! Geen lage eettafel, ik vond dit leuk stoeltje dat je kan monteren op je stoel (dus ook op je hoge barstoelen) in de kringloop :D Wij gaan wel met extra harnasje combineren.. T’is wel niet voor pasgeboren kindje, maar wrs gaan wij dan gwn nog in de wipper eten geven. noemt ‘handysitt’ van ‘the handysitt company’. Ik zag het ook nog regelmatig op tweedehands staan nieuw vind je ze niet meer denk ik