66 Reacties
5 jaar geleden
Van t merk mutsy
Bij alle 2 gehad
Nummer 3 is een nakomelingetje haha alles al jaren geleden weg gedaan
Maar denk dat weer voor mutsy ga
5 jaar geleden
Met mij tweede had ik ook Stokke Xplory gekocht omdat inderdaad ik vind hun prachtig .Heel fijne kinderwagen rijd ook heerlijk...maar inderdaad is niet zo handig om in en uit te klappen.Wel best zwaar.Later heb ik quinny buggy gekocht die was echt super makkelijk en licht en kleine....
5 jaar geleden
Bij onze eerste had ik een mutsy igo vanwege de manier van inklappen. Ging gemakkelijk en werd een klein pakketje ivm een mini cooper destijds haha.
Bij onze tweede toch de kinderwagen gekocht die ik moest en zou hebben. Namelijk de stokke xplory vond die zo mooi en handig met de hoogte. Het inklappen gaat opzich wel gemakkelijk maar het is wel een groter pakketje dus daardoor misschien onhandig voor jou?
Wij vinden de kinderwagen helemaal top, we zijn er heel blij mee en gaan deze daarom bij de derde weer gebruiken (oké ook omdat de kinderwagen nog maar een jaartje oud is haha).
Mijn man kan de kinderwagen met een dubbele rughernia nog wel optillen, weet niet of je hier wat aan hebt?
Lastig hé dat je het nu niet kunt uitproberen, zou zeggen even wachten en dan zelf uittesten..
5 jaar geleden
Wij hebben de kidsriver Daya kinderwagen, niet mijn favoriet, maar 3,5 jaar geleden was dat het budget wat we ervoor hadden en weinig budget alternatieven. Zou erg graag een andere willen, maar ja, van vriendlief mag ik geen andere aangezien deze het nog doet 😹 Gelukkig hebben ze er wel een meerijdplankje voor, dus kan ik zoonlief blij maken xD
5 jaar geleden
ANEX m / type kinderwagen in 2 in 1. Echt een “head turner”. Wij hebben hem in het legergroen met zwart. Prachtig ding, makkelijk in te klappen en rijdt heerlijk. Kunt er altijd zachtere banden op zetten

5 jaar geleden
Wij hebben de UppaBaby Vista, is ook verkrijgbaar in de UppaBaby Cruz.
Een zeer fijne kinderwagen!! Loopt heel soepel, stuurt wendbaar. Inklappen is in 1 handeling, de wagen in niet zwaar een super grote boodschappenmand, ik heb er vaak genoeg de wekelijkse boodschappen mee gehaald incl een zak aardappels en 6 pakken melk🙈
Voor Corona tijd gingen wij een dagje weg met familie. Met een kindje van 10 mnd week je ong wat je allemaal mee moet sjouwen, heeeel veel dus😂
Alles ging in de boodschappenmand. Incl een tas van m’n ouders met hun voedselvoorraad😂
Vaak zie je ouders nog steeds zwoegen met tassen ed maar bij deze wagen is dat niet zo☺️💪🏼
Kijk maar op babypark.nl, daar zie je wel een filmpje over het product
5 jaar geleden
Wij hebben laatst een tweedehands Joolz opgehaald, ontzettend fijn ding en heel handig, ook in hoogte verstelbaar omdat mijn vriend een heel stuk langer is dan ik🙈 was even oefenen hoe je de kinderwagen kon inklappen en kon wisselen, maar ik kan mij nu wel pro noemen na het 2x oefenen😂

5 jaar geleden
Ik heb de joolz geo 2 is echt heel makkelijk en compact in te klappen. En als het zitje er opgaat kan je hem zelfs inklappen zonder 't zitje er af te halen. En vind hem ook mooi! Heb hem via marktplaats en dat scheelt een hoop geld
5 jaar geleden
Reactie op sasx
Zijn er mensen bekend met joolz geo 2?
Heb hem gekocht voor m'n eerste kindje. Tot nu toe hele fijne wagen! Heb er natuurlijk nog geen afstanden mee afgelegd
5 jaar geleden
Wij gaan voor de joolz geo2. Hij is prijzig maar wij hopen er ook ooit ons 2e kindje in te mogen rijden. Is ook hoog zelfs verstelbare handgreep waardoor als de papa een stuk langer is er ook makkelijk achter kan lopen zonder krom te lopen, makkelijk in en uit te klappen, grote boodschappenmand en je kan er makkelijk mee door het bos wandelen doordat je de wielen zo vast kan zetten dat je niet na ieder hobbeltje de wagen hoeft te corrigeren qua richting 😃 heb het allemaal ooit mogen ervaren met iemand anders zijn kind hoe fijn deze wagen is haha