Hallo iedereen,
Op het moment 14 weken zwanger en ik ben nog op zoek naar een vervanger van de foliumzuur. Ik heb altijd al moeite gehad met pillen slikken en degene van de kruidvat krijg ik écht niet weg. Iemand die dé tip heeft voor mij kwa kauwtabletten of kleine pilletjes?
Ik hoor het graag!
Misschien kan je deze proberen? Heb ze zelf niet maar voor zwangerschap had ...
Zit alles in wat je mag en nodig hebt tijdens zwangerschap. Waaronder Yummygums Mommy bevat exact de juiste dosering foliumzuur (200% ADH) en vitamine D3 (200% ADH) die geadviseerd wordt door De Gezondheidsraad.
Ik zou als je geen foliumzuur wilt slikken gewoon kiezen voor een losse vitamine C en voor een losse vitamine d 10 ug.
Een normale multivitamine kan je sowieso niet slikken omdat de vitamine A dosering te hoog is.
De overige vitamines haal je makkelijk uit je dagelijkse voeding (tenzij je vegan bent)
Ik ben ook een verschrikkelijke slikker blehh, had zelfs moeite met me pil 😅
Ik bestel altijd op flindall de multivitamine kauwtabletten zijn nog lekker hoor net snoepjes! En ik slik dan de vitamine D 50ug van Holland and barret die slik ik gelukkig heel makkelijk weg
Welke gebruik je hiervan? Aangezien in hun normale multi ook Vit A zit?
Een beetje vitamine a kan geen kwaad hoor ik slikte deze ook bij mijn eerste zwangerschap. Maar is maar wat je zelf denk ik wil ook.. ik heb het gewoon echt nodig allemaal