19 Reacties

5 jaar geleden

Zou ik ook graag willen weten. Ben morgen 16 weken zwanger. Heb echt met moeite foliumzuur geslikt. Wil nu graag iets in kauw of smelt vorm☺️

5 jaar geleden

Ik heb nu vitamine d, kauwtablet die zijn heel klein en te doen met de ontbijt. Je merkt het niet eens

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon nog steeds de mama compleet smelt tablet smaakt nog prima ook. Zit ook foliumzuur in kan geen kwaad om het te gebruiken

5 jaar geleden

Reactie op sasx

Ik heb nu vitamine d, kauwtablet die zijn heel klein en te doen met de ont ...
Deze heb ik inderdaad ook, met een lekker smaakje eraan. Wil graag nog een multivitamine hiernaast gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Mandy8

Deze heb ik inderdaad ook, met een lekker smaakje eraan. Wil graag nog een ...
Dat hoeft niet perse, mijn verloskundige zei van alleen vitamine d is ook goed, je zou het eens na kunnen vragen

5 jaar geleden

Misschien kan je deze proberen? Heb ze zelf niet maar voor zwangerschap had ik haargummies. Net of je een snoepje eet

5 jaar geleden

Reactie op Vvvj

Misschien kan je deze proberen? Heb ze zelf niet maar voor zwangerschap had ...
Zit alles in wat je mag en nodig hebt tijdens zwangerschap. Waaronder Yummygums Mommy bevat exact de juiste dosering foliumzuur (200% ADH) en vitamine D3 (200% ADH) die geadviseerd wordt door De Gezondheidsraad.

5 jaar geleden

Ik zou als je geen foliumzuur wilt slikken gewoon kiezen voor een losse vitamine C en voor een losse vitamine d 10 ug. Een normale multivitamine kan je sowieso niet slikken omdat de vitamine A dosering te hoog is. De overige vitamines haal je makkelijk uit je dagelijkse voeding (tenzij je vegan bent)

5 jaar geleden

Ik zou als je geen foliumzuur wilt slikken gewoon kiezen voor een losse vit ...
Roter vitamine C kleine pilletjes en trekpleister heeft ienieminie vitamine D pillen

5 jaar geleden

Reactie op Vvvj

Ah deze kan ik wel gaan proberen ja! Dankje!

5 jaar geleden

Vitamine d heb je zowiezo in kouw tabletten bij de apotheek! (Weet niet meer welke dat waren) Heb ik wel eens gehad. Super fijn.

5 jaar geleden

Reactie op Vvvj

Word afgeraden door mijn verloskundige.

5 jaar geleden

Reactie op Saar__123

Vitamine d heb je zowiezo in kouw tabletten bij de apotheek! (Weet niet mee ...
Jaa die gebruik ik inderdaad al!

5 jaar geleden

Reactie op SamNoelle

Word afgeraden door mijn verloskundige.
Wat is de achterliggende gedachte?

5 jaar geleden

Reactie op Mandy8

Wat is de achterliggende gedachte?
Oh echt. Wat is de reden?

5 jaar geleden

Ik ben ook een verschrikkelijke slikker blehh, had zelfs moeite met me pil 😅 Ik bestel altijd op flindall de multivitamine kauwtabletten zijn nog lekker hoor net snoepjes! En ik slik dan de vitamine D 50ug van Holland and barret die slik ik gelukkig heel makkelijk weg

5 jaar geleden

Reactie op liefleven❤️

Ik ben ook een verschrikkelijke slikker blehh, had zelfs moeite met me pil ...
Welke gebruik je hiervan? Aangezien in hun normale multi ook Vit A zit?

5 jaar geleden

Reactie op Mandy8

Welke gebruik je hiervan? Aangezien in hun normale multi ook Vit A zit?
Een beetje vitamine a kan geen kwaad hoor ik slikte deze ook bij mijn eerste zwangerschap. Maar is maar wat je zelf denk ik wil ook.. ik heb het gewoon echt nodig allemaal