19 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik ook! Keek altijd uit naar m'n latte macchiato in de avond, maar moet er nu niet meer aan denken! Heb ik wel met meer dingen :)

5 jaar geleden

Ik drink ook al 2 weken geen koffie meer. En thee smaakt me ook echt niet meer. Drink nu voornamelijk limonade en af en toe cola zero.

5 jaar geleden

Poaaah vertel mij wat! normaal gesproken lust ik graag water en thee en cola.. nu drink ik bijna niets. Fanta af en toe, toch wat water voor het vocht.. en vooral veel verse jus d Orange omdat ik dat wel goed kan drinken.. Zo ben ik nu ook dol op snoep en zoete dingen waar ik voorheen van hartig hield!

5 jaar geleden

Ik was al snel gestopt met koffie en met name de cappucino. Maar ik kan de geur ook niet meer aan. Het stinkt gewoon. Ik kijk nu mijn partner ook vies aan als hij koffie zet, zo van moet dat nou 🙈 Maar ik moet wel zeggen dat verder mijn smaak niet echt veranderd is, maar wat niet is kan nog komen.

5 jaar geleden

Koffie gaat er inderdaad niet meer in en dronk voordien heel de dag door koffie nu walg ik alleen al van de geur 🤢

5 jaar geleden

Ik kon niet zonder koffie en nu kan ik het me niet eens voorstellen om een bakje koffie te drinken🤢

5 jaar geleden

Ik dronk iedere dag 1 a 2 koppen latte macchiato of cappuccino kon t niet laten staan als ik t nu zie denk ik bah dit hoeft ik echt niet meer. Bij m'n man laatst geproefd en t was gewoon niet lekker meer

5 jaar geleden

Same here! Ook altijd een kopje decaf in de ochtend maar mijn smaak staat er totaal niet meer naar. Laatst nog een kopje geprobeerd om gezellig te doen maar het was me veel te bitter..

5 jaar geleden

Reactie op AmandineM

Ik was al snel gestopt met koffie en met name de cappucino. Maar ik kan de ...
Haha hier t zelfde als ik nu m'n man met koffie die zeg ik bah dat stinkt.hihi

5 jaar geleden

Ohhhh echt hé vreselijk 😂 van de week dacht ik er weer een keer trek in te hebben na 5 weken, stond het te maken en de geur alleen al sloeg in als een bom.. heb t bakkie weggegooid🙈

5 jaar geleden

Vriendin van onze familie wisten we het al als ze een keer thee nam IPV koffie ;) ze heeft 3 kinderen, de laatste twee heeft ze niet lang geheim kunnen houden. Ik dronk normaal 2 liter thee op een dag... Krijg nu geen kop meer weg ;) misschien moet ik koffie gaan proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Vriendin van onze familie wisten we het al als ze een keer thee nam IPV kof ...
Pas je wel op met de cafeïne? 🙂

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, nog voordat ik wist dat ik zwanger was smaakte de koffie me niet meer! Fijne is wel dat ze cafeïne zoveel als mogelijk afraden tijdens je zwangerschap, dat lukt me nu zonder problemen haha.

5 jaar geleden

Koffie drink ik ook bijna niet meer. Alleen laatst bij n vriendin die t nog niet wist, moeite om m weg te krijgen 😂 . Op t werk doe ik alsof ik net koffie heb gepakt als me wordt gevraagd.. Maar dan geniet ik "stiekem" van een kopje thee.. ze moesten eens weten 😅

5 jaar geleden

Ik drink normaal ook altijd 1 a 2 cappuccino op een dag voor mijn zwangerschap, zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik er mee gestopt om dagelijks koffie te drinken en wilde ik het beperken na 1-2 keer per week. Totdat ik paar weken terug opeens hondsberoerd werd na het drinken van koffie en nu kan ik het niet eens meer ruiken laat staan drinken 🤢

5 jaar geleden

Ik ben echt dol op koffie, normaal gesproken.. nu moet ik er echt niet aan denken! 🤮 zelfde met wijn. Dacht eerst nog om voor oud en nieuw een flesje alcoholvrij te halen zodat het niet zou opvallen dat ik ineens geen wijn meer hoef maar ook bij de gedachte kotsmisselijk er van.

5 jaar geleden

Ik reed gerust op mn vrije dag naar een andere stad voor mn favo koffie. En op werk was koffie echt een geluksmomentje en de highlight van de dag. Nu alleen al als ik aan koffie denk wordt ik al misselijk! Ik wilde nog voor de zwangerschap een dure koffiemachine aanschaffen, ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan! Thee dronk ik de hele dag door, helaas lust ik dat ook niet meer. Ook water drinken vind ik lastig. Sapjes gaan wel goed, helaas wel meer suikers maar op dit moment is vocht binnenkrijgen primair.

5 jaar geleden

Jup, hier nog één. Was echt een theeleut, en cappuchino ging er ook wel goed in. Op de zaak drink ik nu groene thee, maar thuis gaat ook de thee er niet meer in. Dikke hoofdpijn omdat ik niet genoeg dronk tot gevolg... Nu heb ik siroop van Teisseire in huis gehaald (0% suiker!) en dat gaat supergoed. Twee keer per dag een half liter flesje bovenop het 'normale'. Deze week is hij in de aanbieding bij de plus, 1+1 gratis 😊

5 jaar geleden

Normaal dronk ik gewoon de bonenkoffie weg, verslaafd was ik niet maar dronk 5 kopjes per dag. Nu over op de decaf maar kan de dag niet beginnen met koffie, heb dan direct een misselijk gevoel.