14 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben gister toevallig met Sem bij de huisarts geweest en hij heeft hier ook even naar gekeken (want ja, was er toch 🤷♀️), is een smetplekje. Kan je behandelen met sudo creme of miconazol zalf (dit werkt het best) 😁 Komt idd door het zweten/misschien niet goed drogen na het badderen/douchen.
4 jaar geleden
Misschien een stomme vraag maar weet je zeker dat het een korst is en geen viezigheid? Ik vraag dit omdat mijn man van de week zei dat mijn zoontje helemaal kapot was achter z'n oor.. Toen ik goed keek zag ik dat het allemaal viezigheid was 😳 zo diep in de plooi dat je t alleen zag als je z'n oor echt opzij hield. Voelde me stiekem een beetje n loeder moeder dat ik dit niet had gezien 🙊🙊
4 jaar geleden
Reactie op Mirjamh
Misschien een stomme vraag maar weet je zeker dat het een korst is en geen ...
Het is opgedroogd wondvocht wat eruit ziet als een korstje/smeer. Het nadeel is dat je het weghaalt en dezelfde dag er weer zit.. dus geen loeder moeder! 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Mirjamh
Ik had dit precies hetzelfde!!! Voelde me toen ook echt zo slecht.. niet eerder gekeken. Was echt viezigheid.. oeps 😅
4 jaar geleden
Reactie op Mirjamh
Ik had dit precies hetzelfde!!! Voelde me toen ook echt zo slecht.. niet eerder gekeken. Was echt viezigheid.. oeps 😅
4 jaar geleden
Reactie op Mirjamh
4 jaar geleden
Reactie op RaVe
Pog bedankt! Om te zien of het viezigheid is doe ik wag weg mrt fyiplogisch ...
Met olie haal je het heel makkelijk weg, geld ook voor zalfresten 🤗
4 jaar geleden
Had Ezra ook. Zeker nu hij veel kwijlt, maar ook soms door het spugen liep de bv of zijn speeksel achter het oortje en veroorzaakte een smetplekje. Als het rood en vochtig is, dan zinkzalf er op. Als het ingedroogd is, zoals bij jouw baby nu, dan deed ik er Bepanthen op. Kun je het bij de volgende wasbeurt eraf wrijven.