12 Reacties

5 jaar geleden

Lekker een kruik bij je voeten als je gaat slapen oid, verder geen idee 馃槄

5 jaar geleden

Hier ook ik draag nooit sokken in huis en nu loop ik hier rond met dikke wollen sokken

5 jaar geleden

Daar heb ik ook altijd last van! Helaas ik heb geen tips 馃槥 H茅t middeltje heb ik nog niet gevonden. Wel in het algemeen: nooit blote voeten of enkel sokken. Altijd zorgen voor gewone sokken + dikke huishoudsokken, dichte pantoffels of gewoon schoenen. Zorg bij pantoffels dat er een fatsoenlijk zooltje onder zit. Verder scheelt het bij mij om te zorgen dat ik mijn voeten op een kleed heb, dus wij hebben bijvoorbeeld een kleed op de vloer bij de bank. En zorgen dat je jezelf voor de rest ook warm aankleed. Lekker onder een dikke plaid als je op de bank zit. Pittenzak of warmwaterzak erbij als je zit of naar bed gaat.

5 jaar geleden

Ik heb sloffen van het Australische merk Wormbat. Zijn niet goedkoop maar nooit meer koude voeten en ik heb het idee dat ze wel een paar jaar mee gaan ipv van die polyester dingen die na 茅茅n winter afgetrapt zijn ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Sterretje-24

Ik heb sloffen van het Australische merk Wormbat. Zijn niet goedkoop maar n ...
Ik heb deze ook, zijn echt heerlijk. Net zo warm als mn Ugg(ly)s 馃槏

5 jaar geleden

Ik heb glerup sloffen. Heerlijk warm馃槏

5 jaar geleden

Sloffen van Giesswein en een heet kersenpitten zak erop!

5 jaar geleden

Thermo balls van the North Face

5 jaar geleden

Sloffen van alpacawol!! Ik heb altijd koude voeten en sinds die sloffen zijn ze soms zelfs gewoon te warm!

5 jaar geleden

https://www.tuflaa.com Super pantoffels!

5 jaar geleden

Ugg鈥檚 pantoffels

5 jaar geleden

Ik heb gisteren deze besteld: Bekijk Alpina Elektrische Voetenwarmer - Voetverwarmer met 3 Warmtestanden en Wasbare Binnenhoes - 100W op: https://www.bol.com/nl/p/alpina-elektrische-voetenwarmer-voetverwarmer-met-3-warmtestanden-wasbare-binnenhoes-100w/9300000013299030?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik werd maar niet warm, dacht nu ben ik er klaar mee馃槈