Ik ook maar 3 a 4 uur per dag en moest ook bij me intake de keuze maken voor borst/fles voeding terwijl ik daar nog over zat te twijfelen maar merk toch dat ik fles voeding wil gaan geven terwijl dat nog in 10 weken kan veranderen natuurlijk want daar geven ze ook de uren op af
Voor nu bieden ze mij ook 3 uur, ik hoef ook niet meer als alles goed gaat. Bij de andere 2 ook minimale 3 uur gehad.. ze hebben het gewoon heel druk al die babies, maar mocht het echt nodig zijn gaan ze wel kijken of meer mogelijk is.
Ik had me aangemeld en ze vroegen of ik eerst ergens anders kon proberen omdat ze al zo vol zaten. Nu zit ik bij een andere kraamzorg maar ook zij hebben het druk.
Regio utrecht ( nieuwegein) bij happy days.
Ik schrok er ook van.
Hier vanuit Nieuwegein voor een andere partij gekozen, ik ben benieuwd en wacht af. Hopelijk gaat alles straks in de kraamweek gewoon lekker soepel en heb je dus ook voldoende aan die 3 uur.
Voor nu 49 uur maar inderdaad volledig onder voorbehoud van drukte/bezetting. Ze zeiden wel dat als het op 4 uur per dag neerkomt ze vaak wel hun best doen om aan alle uren te komen en sowieso alle geplande informatie/begeleiding geven. Ik maak me niet zo druk in ieder geval.
Bij een collega van mij hebben ze laten weten dat bij een tweede kindje sneller op uren wordt gekort. Ik krijg mn eerste en heb pas over 2,5 wk intake dus ik wacht het even af!