33 Reacties

4 jaar geleden

Ik woon in Schiedam en had vorig jaar Kraamzorg de eilanden. Echt top zo tevreden!!😍

4 jaar geleden

ik heb bij Mavita kraamzorg in Barendrecht gedaan ( goede verhalen van meiden die ik ken gehoord ) Zelf zit ik ook bij mavita verloskundige in Barendrecht! Ik woon zelf in Rotterdam. Weet niet waar je in rotterdam woont ivm of ze daar dan ook komen 😊

4 jaar geleden

Ik had vorig jaar kraamzorg Rotterdam. Was echt ideaal. Ik ga ze dit weer vragen en dan ga ik ook vragen naar dezelfde vrouw die mij toen geholpen heeft in de kraam week.

4 jaar geleden

Ik ben zelf kraamverzorgster, woon zelf in Rotterdam. Hou er sterk rekening mee we bevallen in de maand augustus dat is een hele drukke maand waar we altijd met veel onderbezetting werken, waardoor je minimaal 24 uur kraamzorg krijgt maar geen zekerheid krijgt of je de volledige uren kan krijgen. Ik werk zelf bij naviva kraamzorg, we proberen zoveel mogelijk de gewenste uren van de clienten te geven maar dat lukt helaas niet altijd in de top drukte. Kijk ook vooral wat jij belangrijk vind, naviva staat om bekend met de duntan taal

4 jaar geleden

Kraamzorg regelen vind ik ook lastig.. Heb mn verloskundige gevraagd met wie zij veel samenwerken en daar kwamen 2 namen uit.. 1 regionale en de ander is Naviva ( ook in zuid Holland ) . Wij gaan voor de laatste, puur uit gevoel.

4 jaar geleden

Hier uit bovenin zuidholland, wij hebben gekozen op advies van de verloskundige voor De Waarden, zijn wel groot maar weet niet of ze tot rotterdam gaan!

4 jaar geleden

Bij onze dochter hadden wij 5 jaar geleden kraamzorg de bakermand. Zij zijn ons toen erg goed bevallen, daarom kiezen wij nu ook weer voor de bakermand

4 jaar geleden

Ja zin kraamzorg. Met name helene meurs. Echt geweldig!

4 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Hier uit bovenin zuidholland, wij hebben gekozen op advies van de verloskun ...
Ja die gaan ook tot Rotterdam!

4 jaar geleden

Kijk even op www.zorgkaartnederland.nl Daar staan vaak recensies en beoordelingen

4 jaar geleden

Handle with care geboortezorg.. Echt een aanrader!

4 jaar geleden

Ik heb ook gekozen voor de eilanden, die stonden goed aangeschreven, maar ik heb er nog geen ervaring mee

4 jaar geleden

Ik woon in Schiedam en had vorig jaar Kraamzorg de eilanden. Echt top zo te ...
Doen ze ook in Vlaardingen? Dan ga ik het even goed doorlezen😃

4 jaar geleden

Doen ze ook in Vlaardingen? Dan ga ik het even goed doorlezen😃
Ohh wacht ik heb zelf een brochure gekregen vanuit het vlietland😅 de eilanden

4 jaar geleden

Ohh wacht ik heb zelf een brochure gekregen vanuit het vlietland😅 de eilan ...
Top! Ja ze worden wel vaker aanbevolen ook door mijn Kraamzorg

4 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Hier uit bovenin zuidholland, wij hebben gekozen op advies van de verloskun ...
Ik wilde dus ook bijna De Waarden maar ik heb hele slechte recensies gelezen van afgelopen tijd..

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2B-

Ik wilde dus ook bijna De Waarden maar ik heb hele slechte recensies geleze ...
Oh wat jammer.. mn schoonzusje is net bevallen heeft weer een goede ervaring gehad voor de tweede keer. Misschien is het maar net wie je treft 🤷🏼‍♀️ duimen dat ik een leukerd krijg!! Haha

4 jaar geleden

Is het een idee om mezelf bij 2 kraamzorg praktijken in te schrijven? Of zou een voldoende moeten zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Djamvanroy

Is het een idee om mezelf bij 2 kraamzorg praktijken in te schrijven? Of zo ...
Ik denk dat een wel genoeg is, lijkt mij.

4 jaar geleden

Ik heb gekozen voor kraamcentrum DAT. Veel positieve reviews, maar vooral zelf goed gevoel bij. Tot nu al goede begeleiding gehad. Ik wou zelf nog even wachten met inschrijven haha, maar schijnt augustus is een vakantie maand. Dus ze weten het graag op tijd.