Ik heb ook een zzp’er, maar heb dat al ruim een maand geleden geregeld en was toen al redelijk laat. Omdat we natuurlijk midden in de zomer zijn uitgerekend maakt het nog eens extra lastig. Wilde per se een zzp’er omdat je bij een kraambureau misschien maar alleen de minimale 24 uur krijgt. En omdat ik het alleen ga doen (en eerste kindje is) wilde ik graag wat meer uur (en gewoon iedere dag dezelfde)
Wij hebben ons ingeschreven bij de kleine amsterdammer.
Omdat mijn vriend Spaans is willen we er zeker van zijn dat we een Engelstalige kraamverzorgende krijgen. Was nog best lastige zoektocht, maar daar hebben ze heel veel verschillende talen 🙂
Wist niet dat daar een verschil in zat. Maar top! Dan ga ik daar ook even o ...
Hoi naamgenootje! Ik had aanvankelijk een zzp’er gevraagd die werd oa aanbevolen door mijn VK praktijk en had heel veel goede reviews, maar was helaas al bezet, misschien dat ze wel nog beschikbaar is voor jouw bevaldatum want we schelen een paar weken, laat maar weten als je haar contactgegevens zou willen. Zij raadde mij de kleine Amsterdammer aan.
Mammae mia is top! Er zit namelijk ook een lactatiekundige in de praktijk, dus als de borstvoeding niet helemaal in 1x lukt komt ze gratis naar je toe!
Haha hoi hoi. Top!!! Graag, of kan ik gewoon op hun website aanmelden?
Voor de Kleine Amsterdammer kan je je gwn online aanmelden idd via een formulier. De kraamverzorgende die ik aanvankelijk had gevraagd heet “Kraamzorg Maryam”