3 Reacties

3 jaar geleden

Zo random tips geven is nogal lastig als we niet weten wat je al doet 鈽猴笍 Maar wat voor mij heel goed helpt naast voldoende bewegen: - Geen calorie毛n drinken, alleen eten. Ik drink dus water, thee en soms eens ijsthee of aanmaaklimo.. - Bewust omgaan met je eten. Je kunt heus nog hagelslag of taart nemen, maar dan niet een half pak, maar gewoon een beetje.. Voor de lekkere trek. - Soms is de gezonde keuze niet altijd de keuze met de miste calorie毛n.. Als jij krachttraining doet moet je bijvoorbeeld anders eten dan wanneer je een beetje wandelt. Ben je je ervan bewust hoeveel je beweegt? Ik heb dat wel eens bijgehouden met een stappenteller en schrok ervan hoe weinig ik bewoog op een dag 馃ゲ Als je fitness doet, ga je naar zwaardere gewichten of meer sets achter elkaar? Als je flink sport wees je er dan ook van bewust dat spieren meer wegen dan vet 馃檭 Dus dan niet blind staren op de weegschaal maar op de spiegel en op de manier waarop je kleding valt..

3 jaar geleden

Bij mij stagneert het ook bij de laatste 3 a 4 kilo. Maar het enige dat ik je kan zeggen is volhouden en geduld hebben.. ik ben naast krachttraining weer meer cardio gaan doen en merk nu dat ik ineens weer dat ik wat afval. Misschien helpt het om van sport (af) te wisselen. Maar wat bunny90 al zegt, misschien kun je aangeven wat je al doet of geprobeerd hebt? Qua voeding en bewegen etc.

3 jaar geleden

Reactie op Josefien568

Bij mij stagneert het ook bij de laatste 3 a 4 kilo. Maar het enige dat ik ...
nou het is voor mij voor het eerst dat ik niet meer alles kan eten zonder aan te komen, dus ik ben aan het fitnessen geslagen zonder resultaat