7 Reacties

4 jaar geleden

Ja herkenbaar, onze dochter is 6 weken en maat 62 past nog net in been lengte maar de rest is te groot in het boven deel. Mijn oudste is 4 en draagt maar 122/128 (oftewel 5/7 jaar ) broeken馃槀 erg lastig en dus weinig pakjes meer aan

4 jaar geleden

Mijn zoon is vandaag 11 week en 63 cm. Zit in maat 62-68. Sommige broekjes van 62 zijn hem zelfs al te klein maar 68 weer net te lang.. 馃う鈥嶁檧锔廌e meeste pakjes met voetjes eraan past hij helemaal niet in deze maat. Dan kan hij zijn benen niet strekken.馃槀

4 jaar geleden

Mijn dochter van 10 weken heeft dit ook. Maatje 50 van boven, maat 62 van broekjes kwa lengte. Daarbij is ze ook niet heel dik dus broeken zijn sowieso een drama馃ぃ

4 jaar geleden

Hahah hier juist andersom 馃槀 meneer heeft lang bovenlijf en korte beentjes. Dus shirtjes zit die nu in 62 terwijl broekjes 56 echt nog prima passen. En boxpakjes bij zijn lijf snel te kort zijn en dan moet ik bij zijn benen nog omslaan.

4 jaar geleden

Precies waarom ik niks met voetjes eraan meer gekocht heb voor mn tweede. Verhoudingen kunnen per kind zo verschillen! Daarom ook blij dat ik veel zelf kan maken, hier een spekkie en nu broekjes gemaakt die 74 breed zijn en bij de enkels extra lange boordjes hebben. Opgerold is het maat 62 en past het nu, uitgerold is het 68 lang en hopelijk past de breedte dan ook nog wel 馃榿

4 jaar geleden

Onze past het qua lengte wel, maar qua voetjes niet. Het voeten gedeelte is te klein voor deze grote voetjes van onze dame

4 jaar geleden

Yes hier vaak de armen en lijfje ruim en dan de benen te kort.. zo jammer.