8 Reacties

5 jaar geleden

Op de website van de salon waar ik heen ga, staat er dat je door kan gaan in overleg met de huisarts. Ik neem gewoon een pauze, voor de zekerheid. Zodra ik weer me goed ga voelen na de bevalling begin ik opnieuw...

5 jaar geleden

Ik zou het niet adviseren, en dus even te stoppen ermee..

5 jaar geleden

IPL heeft ook weinig zin tijdens je zwangerschap want door de hormonen groeit vaak alles terug.

5 jaar geleden

Salon waar ik naar toe ga wilde in week 4 al geen behandelingen meer doen. Geen effect door verandering hormonen & risico op allergische reactie door de huid ... helaas ...

5 jaar geleden

Hier mocht het ook niet had net alles gedaan toen zwanger en miskraam en nu weer zwanger en de haargroei is weer terug dus weggegooid geld 馃槀

5 jaar geleden

Ik zit bij cosmetique totale en die adviseerde niet te laseren tijdens zwangerschap. De huidtherapeute adviseerde om elke 6 weken het gebied te harsen totdat je bevallen bent en dan weer een afspraak te maken. Ik ben gelukkig net klaar. Alleen nu nog 1x in het jaar heen. En dat zal na m鈥檔 bevalling eind van het jaar zijn dus komt mooi uit!馃

5 jaar geleden

Dankje dames!

5 jaar geleden

Ik hoorde dat het nutteloss is. Door de hormonen kunnen de haren juust weer terug komen haha