27 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even! Precies het zelfde als ik op m'n zij ligt erg vermoeiend en pijnlijk...

5 jaar geleden

Ik zeg een klein kussentje of soms een opgevouwen joggingbroek onder mijn buik, als ik op mijn zij lig. Dan hangt het niet zo. Anders ligt het ook niet prettig.

5 jaar geleden

Zwangerschapskussen kan een oplossing bieden. Ik slaap als een koningin.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook een kussentje....lekkerst vind ik een iets wat langwerpige. Tussen de benen en daarna ter ondersteuning onder de zijkant van de buik. Dan krijgen je " banden" ook rust in de nacht. ( mn 3e zwangerschap). Tips in vorige zwangerschappen gekregen van een fysiotherapeut. Door Corona nu helaas geen zwanger&-fit.

5 jaar geleden

Reactie op eevee3

Ik gebruik ook een kussentje....lekkerst vind ik een iets wat langwerpige. ...
Zo'n bank kussentje maar dan zo'n ' halve" mijn voedingskussen ( in de vorm van een hond) is te dik om te gebruiken...

5 jaar geleden

Iets voorbij 20 weken en ik ervaar hetzelfde Ik leg nu wel een zwangerschapskussen onder mijn buik en dat helpt maar pfff.. de afgelopen nachten ook slecht geslapen.. En dan zegt er nog een mannelijke collega tegen mij “geniet nog van je slaap nu het nog kan” 🙈 Mannen.. ze hebben geen idee 🤦‍♀️🙄

5 jaar geleden

Ik slaap ook met een voedingskussen.. werkt hier heel goed!

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Iets voorbij 20 weken en ik ervaar hetzelfde Ik leg nu wel een zwangerscha ...
Het nu al onrustig slapen is wel een vast klaar maken voor het wennen aan de onrustige nachten. Je lichaam is zich er nu al klaar voor aan t maken 😅 niet leuk maar t gaat er echt bij horen...

5 jaar geleden

Ik heb dit ook en gebruik al een paar weken een voedingskussen om mee te slapen. Kei fijn! Al trap ik dat ding uit frustratie ook nog wel eens uit bed haha! Maar vaak pak ik 'm snel weer terug 🤭

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Iets voorbij 20 weken en ik ervaar hetzelfde Ik leg nu wel een zwangerscha ...
Hahahhahaha dit hoor ik ook zo vaak. Oh ja thanks 😅 denk ik dan

5 jaar geleden

ik ook lag altijd op mijn linkerzei maar is.niet fijn...word dus ook vaak op.mijn rug wakker..waardoor.ik soms misselijk ben en benauwd heb

5 jaar geleden

Ik slaap met een voedingskussen voor mij echt ideaal.

5 jaar geleden

Ik kan alleen nog maar op links of op m'n rug liggen. Rechts krijg ik heel snel en pijnlijke steek. Sinds 2 dagen ook een voedingskussen, maar ik weet nog niet echt of ik het fijner vind liggen. Op rechts gaat nog steeds niet. (30+1)

5 jaar geleden

Ik prop mn dekbed onder mn buik als ik op mn zij lig dat helpt bij mij wel. Maar word geregeld op mn rug wakker🤦🏻‍♀️

5 jaar geleden

Ik werd ook altijd op mijn rug wakker. Een standaard zwangerschaps kussen kon me ook niet helpen. Sinds ik deze heb aangeschaft zijn de nachten toch een heel stuk draaglijker. Het voorkomt ook dat je op je rug rolt. Beetje prijzig, maar zeker de investering waard!

5 jaar geleden

Hier 30 weken en ook al even last bij zitten en liggen. Slapen doe ik op m'n linkerzij met een zwangerschapskussen. In de zetel lig ik ook op m'n zij met een kussen tussen m'n benen.. of ik zit op de grond als ik mezelf geen weg weet 😬🙈

5 jaar geleden

Eerste paar uur gaat het nog wel maar dan.. beide heupen doen zo zeer van het liggen. Op de rug is ook al niet fijn. Nu een tijdje een voedingskussen maar helpt ook niet. Sommige nachten zijn verschrikkelijk dan ga ik er maar heel vroeg uit want liggen lukt echt niet meer. Zo fijn als je dan tussendoor een keer een goede nacht hebt gehad. Wat wel helpt ik heb geen flauw idee meer, de bevalling waarschijnlijk 😊

5 jaar geleden

Ik heb van de week het buikkussen van Orthocor gekocht en ben er echt heel blij mee! Slaap zoveel beter nu

5 jaar geleden

Ik werd ook vaak op m’n rug wakker, en heb het toen aan m’n verloskundige gevraagd, zij zei dat het geen kwaad kon (pas in allerlaatste stadium van zwangerschap, maar ze zei dat je automatisch wel weer omdraait als baby niet bloed krijgt). Ik vind t lastig om hier harde uitspraken over te doen op een forum, maar misschien kunnen jullie het eens zelf bij je verloskundige checken? Het heeft mij iig wel gerust gesteld.

5 jaar geleden

Reactie op Tinkelbel

Ik werd ook altijd op mijn rug wakker. Een standaard zwangerschaps kussen k ...
Dit ding is echt top ik slaap er sinds week 12 mee en kan echt niet meer zonder. Zit nu 10 dagen op Ibiza en hij is gewoon mee hoor!