12 Reacties

4 jaar geleden

Misschien niet de tip waar je naar op zoek bent maar: overgaan op een slaapzak? Hier is met bijna 4 maanden geen laken of deken meer veilig voor het getrappel 😅

4 jaar geleden

Je kan het matrasje aan de kant die omlaag ligt, ophogen met bijvoorbeeld handdoeken. Mijn dochtertje is nog te klein voor de meeste slaapzakken dus ik deed dit met haar ledikantje

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Slaapzak alleen is te koud dus ben ook altijd aan het vloeken op de dekens.

4 jaar geleden

Reactie op Mandyodk

Hier hetzelfde probleem. Slaapzak alleen is te koud dus ben ook altijd aan ...
Welke slaapzak heb je? Er zijn ook tog 3.0 slaapzakken

4 jaar geleden

Reactie op Mandyodk

Hier hetzelfde probleem. Slaapzak alleen is te koud dus ben ook altijd aan ...
Ik heb zelfs een 3.5 slaapzak, het is 16 graden op mijn zoon zijn kamertje en hij heeft alleen een lange mouwen romper aan. Is een kacheltje als ik hem uit bed haal! Ik koop de slaapzak op de groei waardoor hij altijd net ff ruim zit, zodat zn handjes er ook wat meer in komen, en die niet heel koud meer zijn. Gaat top! Vind een slaapzak 2.5 net te fris voor deze koude dagen. Ik zou op zoek gaan naar een 3.0-3.5!

4 jaar geleden

Opgelost, ik heb de deken in de lengte gedaan, waardoor het niet zo dik onder het matras ligt 😅

4 jaar geleden

Je kan opmaken als matrozen bed... moet je even googlen baby matrozen bed

4 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Ik heb zelfs een 3.5 slaapzak, het is 16 graden op mijn zoon zijn kamertje ...
Slaapzak op de groei kopen wordt echt sterk afgeraden. Als de hals opening te groot is kan je kindje erin verdwijnen met kans op verstikking

4 jaar geleden

Reactie op GB1220

Slaapzak op de groei kopen wordt echt sterk afgeraden. Als de hals opening ...
Klopt, maar als je kindje zijn hoofd never nooit door de opening past, kan je prima een slaapzak op de groei kopen :)

4 jaar geleden

Ons meisje heeft nu een romper met lange mouwen, pyjama en dan slaapzak aan. Zo een puffed slaapzak vd hema in maat 50-62 volgens mij. Wij hebben een meisje met een mini hoofdje en ze past hem goed, alleen de mouwtjes zijn wat te lang.. maar dan zijn haar handjes ook lekker warm 😊 toen ik die nog niet had legde ik een handdoek onder het hoofdeinde vh matras zodat deze recht bleef als je er aan de andere kant dekens onder stopte 😊

4 jaar geleden

Reactie op GB1220

Slaapzak op de groei kopen wordt echt sterk afgeraden. Als de hals opening ...
De hals opening is dan ook niet te groot. Het is de lengte. En op de groei is niet dat als die nu 62 heeft, richting 68 gaat, ik een zak koop van 80+ maar een zak van 68-80, ipv 56-62 waar die nu nog net in zou passen. En als die straks 74 heeft koop ik er 1 van 80+ Zo is het mij ook uitgelegd, dat dat wordt bedoeld met op de groei kopen.

4 jaar geleden

Slaapzak van de Hema 3,5 tog. Dit is echt alleen te koud als het -3 is op je slaapkamer. Maar zelfs onder een brug is het momenteel niet -3 dus komt vast goed. Lekkere pyjama eronder en klaar is Kees. Of Ilona in dit geval☺️