10 Reacties

4 jaar geleden

Baby en tiener. Baby dump Baby park Prenatal Van asten

4 jaar geleden

Ik ben fan van prenatal qua kleertjes!😊 daarnaast is van asten in Tilburg ook erg groot en verder weet ik het eigenlijk niet! Alvast veel plezier!!

4 jaar geleden

Prenatal Duiven vind ik echt top, ruim en overzichtelijk. Ben zelf laatst naar Van Asten geweest en vond dat echt verschrikkelijk, heel chaotisch.

4 jaar geleden

Bij babystyling in Almere heb je hele leuke kleertjes! Is niet groot maar wel echt veel keus voor jongens en meisjes. Is ook keer andere kleding zeg maar dan wat ze verkopen in “grote” babywinkels..

4 jaar geleden

Prénatal Amersfoort heeft wel behoorlijk wat kleren en ik vind het altijd leuk dat ze dus ook een eigen merk hebben. Noppies kan ik overal wel kopen (bijv). Eigen merk is toch net weer iets anders en ook ietsjes betaalbaarder. Verder vind ik Babydump meer hebben qua lakentjes en dat soort dingen. Prénatal Amersfoort is echt een mega winkel maar niet op elk gebied hebben ze even veel keuze.

4 jaar geleden

In Wormerveer zit een hele grote babypark. Beetje als een ikea inrichting. Erg fijne winkel om doorheen te lopen!

4 jaar geleden

Was net zelf even bij de Prenatal. Er is veel sale op kleding nu!

4 jaar geleden

Prénatal Megastore in Eindhoven. Dat kun je combineren met Babypark in Veldhoven en Babydump in Eindhoven. Van Asten in Tilburg hebben ze ook veel, maar net als 0821 vind ik dat ook een rommelige, chaotische winkel.

4 jaar geleden

In Arnhem heb je als het goed is nog de Outlet van de Prénatal zitten. Ik ben daar eind mei geweest en echt heel veel kleding gekocht voor de kleine. Zit in zuid bij de Woonboulevard. Ik heb daar toen ruim €200,- korting gekregen op alles. Echt dingen die rond de 70% korting waren.

4 jaar geleden

Vergeet ook een (grote) HEMA niet! Die hebben echt heel veel leuke babykleding en spullen!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.