25 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou het echt even afwachten! Als de verloskundige praktijken en echo praktijken open blijven, kan het zomaar zijn dat de echo’s gewoon door gaan, maar misschien mag bijv een partner niet mee. Het is echt even spannend 😣

5 jaar geleden

(De echo praktijken kunnen sowieso eigenlijk niet dicht lijkt mij , maar geen idee met wat voor maatregelen ze zullen komen en hoe en wat mbt de echo’s.. mijn verloskundige doet ook zelf echo’s in haar praktijk maar miss dat de intakes enzo wel telefonisch gaan) Spannend allemaal. Ik duim voor je dat je pret echo door kan gaan!

5 jaar geleden

Jaa idd is het afwachten, dankje voor je info😊

5 jaar geleden

Pff als ik m niet krijg de 22e ga ik huilen...

5 jaar geleden

Mijn pret echo praktijk heeft vandaag een e-mailtje gestuurd, en gezegd dat ik vandaag nog snel kon komen ipv volgende week maandag! Omdat ze er vanuit gaan dat ze ‘weer’ dicht moeten net als vorige intelligente lockdown

5 jaar geleden

Ik las dat medische contact beroepen door mogen, en echo bureaus vallen daar onder lijkt mij.

5 jaar geleden

Vorige lockdown moest ik alleen. Was ook heel fijn om alleen te zijn en dan te horen dat de hartjes niet meer kloppen. Wat een ellende was dat. Nu heb ik vrijdag een echo, hij mocht dit keer wel mee.. maar heb er nu een hard hoofd in 🤦‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb net van mijn pretecho praktijk een herinnering gehad over mijn afspraak aanstaande woensdag. Ze zijn gesloten nu en ik kan niet wachten om morgen ochtend te bellen of het nog door mag gaan 🥺🥺

5 jaar geleden

Reactie op 0821

Vorige lockdown moest ik alleen. Was ook heel fijn om alleen te zijn en dan ...
Sorry voor mijn antwoord trouwens, dit gaat over een normale echo. Lees nu pas dat het gaat om een pretecho.

5 jaar geleden

Ik word net gebeld dat vroege echos geannuleerd worden op advies van de brancheorganisatie. Tenzij er een medische indicatie is om de echo door te laten gaan.

5 jaar geleden

Zo teleurgesteld... mijn vroege echo zou vanmiddag zijn

5 jaar geleden

Ik werd vanmorgen gebeld, mijn echo, de 21e gaat helaas ook niet door. Ik moet wachten tot halverwege januari 😭

5 jaar geleden

Reactie op Lies036

Ik werd vanmorgen gebeld, mijn echo, de 21e gaat helaas ook niet door. Ik m ...
was dat een gewone echo of een pretecho

5 jaar geleden

Ik hoop toch wel dat eerste door gaat

5 jaar geleden

Ik heb gebeld en pret eco gaat niet door alleen de termijn echo

5 jaar geleden

Bij de praktijk hier doet ze wel de vroege echo met 7 weken en daarna termijn. Ze gaf aan dat het vanaf 4 weken dan wel heel lang duurt.

5 jaar geleden

Mag ik vragen waarom sommige al met 8 weken een pretecho krijgen? Het is mijn eerste zwangerschap dus ik begrijp het nog niet helemaal. Ik krijg mijn eerste echo 23 december met 8 weken. Dit is volgens mij geen pretecho

5 jaar geleden

Ik heb een normale echo op 29 dec (8 weken dan) en die gaat gewoon door. Hebben jullie een pretecho bij een apart bedrijf?

5 jaar geleden

Pret echo is op eigen verzoek😊

5 jaar geleden

Reactie op Sannemelx

Pret echo is op eigen verzoek😊
Oh dat wist ik niet😅. Dank je wel!