21 Reacties

3 jaar geleden

Nana beebie. Is een rugzak. Heel blij mee

3 jaar geleden

Reactie op Happy84

Kan je deze ook makkelijk aan de wagen hangen?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Baby14-08-2021

Kan je deze ook makkelijk aan de wagen hangen?
Ja zitten hengsels voor bij

3 jaar geleden

Ik heb ook de Nana Beebie en vind hem persoonlijk ook heel erg fijn.

3 jaar geleden

Hier ook NanaBeebi. Fijne rugtas met genoeg ruimte. De zijvak waar een open pak doekjes in kan, zodat je er makkelijk bij kan, gebruik ik niet. Lijkt me dat je doekjes uitdrogen? Voorvak vind ik wel een beetje klein om flesjes mee te vervoeren, maar dat doe ik bijna nooit (ik geef bv, maar soms neem ik afgekolfde bv mee). Als het goed is zit er ook een apart isoleer tasje bij voor een grotere fles. De rits heb ik nog niet met 1 hand kunnen openen. Als iemand tips heeft voor me dan hoor ik het graag🤭 Verder is het een fijne tas. Ik heb er 2 a 3 setjes kleding in zitten. 3 a 4 hydrofiele doeken (waarvan 1 grote), 1 a 2 grote pakken doekjes, wat klein speelgoed, extra speen in een doosje en vitamines en billen verzorging. Aan de zijkant heb ik vaak nog een waterflesje. En dan zit het niet overvol.

3 jaar geleden

Oh en natuurlijk zitten er ook luiers (+/-5) een zwemluier en het verschoonmatje in🤭

3 jaar geleden

Luiertas met waterdichte veranderende mat en 2 kinderwagenhaken verstelbare schouderriem multifunctionele schoudertas reistas voor onderweg (Zwart) https://www.amazon.nl/dp/B07H57B913/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_9X94T6X94HAP55W5PHHQ Ik heb deze in het turquoise. Hele fijne!

3 jaar geleden

Ik heb gewoon die van de action en vind hem prima!

3 jaar geleden

Ik heb deze leren van cowboysbag. Ben er super blij mee en mijn man ook. Kan genoeg in en kan gewoon als rugtas worden gedragen. Heb er al veel complimentjes over gekregen.

3 jaar geleden

Ik heb de rugzak van dooky, vind ik ook erg fijn. Ik denk vergelijkbaar met de rugtas hieronder
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb de luiertas van Lassig. Heel erg fijn! Met haakjes voor aan de wagen, en verschillende binnentasjes die je eruit kunt halen, en flessenwarmertje en verschoonmatje

3 jaar geleden

Ik heb een budgetversie van de nanabeebie, indd heel handig ding voor aan de wagen en als rugtas. Staan er heel wat op bol.com

3 jaar geleden

Ik heb mijn oude schooltas (cowboybag, zo'n recht toe recht aan model) als luiertas in gebruik Al bij onze oudste en functioneert prima!

3 jaar geleden

Ik heb de luiertas van Cowboybag. Ben er echt super blij mee! Veel vakjes, lekker ruim, helemaal top!

3 jaar geleden

Reactie op Kriss91

Hier ook NanaBeebi. Fijne rugtas met genoeg ruimte. De zijvak waar een op ...
O ik kan wel 2 grote dr Brown flessen met dop in het voorvak. Zal denk ik dan wellicht aan het type flesje liggen.

3 jaar geleden

Reactie op Kriss91

Hier ook NanaBeebi. Fijne rugtas met genoeg ruimte. De zijvak waar een op ...
Deze heb ik ook! Erg fijn. Snapte alleen nooit waar die opening in het zijvak voor is. Dus dankje ;) lijkt me alleen inderdaad totaal niet nuttig haha. Rits krijg ik alleen met 1 hand open als ik de tas tussen m'n benen houd 🤣 maar dat bedoel je vast niet. Ik heb er zelfs een boxkleed (van zeeman dus wat kleiner en dunner) in zitten. Altijd fijn als ik ergens ben.

3 jaar geleden

Wij hebben deze luier rugtas, zo fijn met veel vakken. Hij heeft lusjes om hem aan kinderwagen te hangen ook en een handvat om zo los te dragen https://www.bol.com/nl/p/little-company-lisbon-quilted-luiertas-zwart/9200000085088294?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Reactie op Happy84

Deze heb ik ook, super fijn!! Kan veel in ook

3 jaar geleden

Wij hebben de Done by deer grijze rugzak. Even een investering maar hij is wel duurzaam (gemaakt van petflessen), waterproof, veel vakken en ruimte. En hij hangt prettig aan de wagen. https://www.babyland.nl/done-by-deer-luiertas-grey/ws-pr/pr34391?gclid=CjwKCAiA55mPBhBOEiwANmzoQmzs9ys081q_bUSLxK2huvOOUGOiEgzRURv9X0EVALFRs_-BXM04YRoC71EQAvD_BwE

3 jaar geleden

Ik vond de meeste ‘officiële’ luiertassen zo lelijk dat we voor een shopper van Arket zijn gegaan. Groot, waterbestendig, verschillende vakjes en oogt niet als perse als een luiertas. Kunnen we m ook voor andere doeleindes gebruiken als de kleine wat ouder is.