11 Reacties

5 jaar geleden

Hey! Ik heb dezelfde doppler 🤗 Je moet voldoende gel op je buik smeren...(wat ook kan is Masage olie-das niet zo koud😁) En dan vanaf je schaambot naar boven toe (links en rechts) gaan zoeken. Je mag best een beetje duwen..ik hou de doppler af en toe stil op een plek en duw dan lichtjes en dan probeer ik heb wat schuin te houden en goed te luisteren of ik in de verte iets hoor van een hartslag 🤗 Ik weet niet of je je kleintje al voelt. Want dan zou je ook eerst met warme handen kunnen voelen aan je buik en kijken of je beweging voelt en daar vervolgens opzoek te gaan met de doppler. Suc7 🍀🍀🍀 P.s. Het beste schuif je de doppler over je buik zonder hem van de buik te halen...want dat ruist inderdaad enorm 🙈

5 jaar geleden

Reactie op JaniceEVE

Hey! Ik heb dezelfde doppler 🤗 Je moet voldoende gel op je buik smeren.. ...
Dankjewel voor de tip ik probeer nog eens binnen een week heb nu al 1 x geprobeerd vandaag, weet niet na hoeveel tijd ik terug mag 🥰

5 jaar geleden

Inderdaad genoeg geld gebruiken! Als je niet zeker weet waar je moet zoeken bij je buik, kun je op YouTube videos opzoeken bijv op "doppler 14 weeks". Succes!

5 jaar geleden

de eerste keer deed ik het ook rond 13-14 weken, toen duurde t 20-25 min voordat ik hem had gevonden.. ik moest echt heeeel laag zoeken! En super langzaam van links naar rechts bewegen. Uiteindelijk lag hij best wel erg naar links terwijl ik me meer op het midden concentreerde. En ik zette het geluid best hard, dat zodat ik het een heel klein beetje zou horen in de verte ik wist dat ik in de buurt was! Pas vanaf 16 weken kon ik het hartje sneller en makkelijker vinden.. weet alleen niet precies waarom dat is, misschien omdat het kindje nu alweer een groter is? En idd lekker veel olie / gel gebruiken! Dat geleid goed over je buik en is ook beter voor de duidelijkere geluidsgolven

5 jaar geleden

Reactie op eliset

Dankjewel voor de tip ik probeer nog eens binnen een week heb nu al 1 x gep ...
Mijn gyneacologe zei dat het geen kwaad kon bij dit termijn...en dat je bij wijze van spreken zo vaak als je wilt kunt doen. Zolang je het hartje nog niet “gevonden” hebt, kan het sowieso geen kwaad, mocht iemand denken dat het slecht is voor hartje 😉🤗

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

de eerste keer deed ik het ook rond 13-14 weken, toen duurde t 20-25 min vo ...
Dankjewel voor de tip 😘 kan het ook als je honger hebt dat je vooral je maag gewoon hoort 😩😂

5 jaar geleden

Reactie op JaniceEVE

Mijn gyneacologe zei dat het geen kwaad kon bij dit termijn...en dat je bij ...
Oh dan kan ik straks na mijn eten nog eens proberen en hopen op meer geluk😄

5 jaar geleden

Reactie op eliset

Oh dan kan ik straks na mijn eten nog eens proberen en hopen op meer geluk� ...
En?

5 jaar geleden

Op jouw termijn hoorde ik het hartje heel ver en echt net boven mn schaambot, vooral veel geduld hebben met zoeken. Kan ook zijn dat je kindje verder naar achter ligt, dan hoor je het ook minder snel!

5 jaar geleden

Het is mij gelukt!😇

5 jaar geleden

Eens in de zoveel dagen gebruik ik ook mijn doppler 🥰 De ene keer hoor ik het hartje meteen en super duidelijk en de andere keer wat zachter! Ligt eraan of de baby aan de voorkant zit of wat meer verstopt hihi