Wat een drama!
Ik heb twee slaapzakken (maat 68-74) van de prenatal. Deze passen aan het lijf prima, maar zijn echt te kort aan het worden voor mijn 70cm baby.
De volgende maat van prenatal is 80-86-92. Dus ik heb deze besteld maar daar kan mn baby in kamperen, zo groot!
Bij de Hema hebben ze wel de tussenmaat 74/80, maar die vind ik met bijna 30 euro wel erg prijzig, eigenlijk..
Ik heb bij andere winkels gekeken, maar meestal zijn de maten 70cm (te kort) of 90 cm (te enorm).
Herkennen jullie dit of zie ik iets over het hoofd? Of moet ik toch maar naar de Hema?
Groet!
Ik weet niet of je het een optie vindt maar op Vinted kan je goedkoop mooie (tweedehands) slaapzakken vinden. Ik koop daar heel veel spullen voor de kleine 馃槉
Mijn dochter heeft de slaapzakken zonder mouwen en dunne stof.ze heeft het snel warm maar gaat alle kanten op in bed.
Ik koop ze bij Kruidvat zijn erg fijn voor een klein prijsje馃榿
Bij mamaloes hebben ze ook 74-92... ik weet alleen niet hoe die valt.
Ik heb zelf ook de slaapzakjes van de Hema ivm de maten. Vind ze wel erg fijn. Al heb ik ze gekocht bij mijn 1e en heeft mij 2e ze nu ook aan. Dat scheelt natuurlijk wel weer
hier draagd ze nu maat 80 en heb er al 3 weer besteld maat 90 via vinted op de kop getikt. en zeeman en kruitval verkopen in verschillende betaalbare slaapzakken
Onze dochter is niet zo heel groot, ik denk iets van 68cm ofzo en draagt toch al een hele tijd maat 90 van slaapzak, zo heeft ze lekker veel plaats om met haar voeten en benen te bewegen.
Ik zou eens via Vinted kijken als ik jou was.
Anders in de maat 90 slaapzak een veiligheidsspeld tussen de benen zodat de zak niet omhoog kan kruipen? Wel alleen als de opening voor het hoofdje niet te groot is.
Lengte maakt niet zoveel uit toch? Als het bij het nekje maar goed zit. Overigens heeft ons dochter een klein hoofdje dus ik moet echt alle slaapzakken bij de nek instikken.
Terstal zijn de slaapzakken ook niet zo duur. Hebben wel 90cm maar een redelijke smalle nek! Maar ze hebben nu alleen die met lange mouwen.