Ik volg! Wil binnenkort ook een leuke mama fiets! Ben ook wel benieuwd of iedereen ‘m gewoon koopt of least? Moet ik ong 2500 euro rekenen voor zo’n fiets of meer/minder?
Ik heb een gazelle grace elektrische mama fiets echt een fantastische fiets! Had hem al voordat ik mama werd maar nu extra blij mee. Hopelijk binnenkort met mijn zoontje op de fiets 🥰
Ik heb de Cortina U4 Family, gewoon zelf trappen. Maar er is wel een elektrische variant van ☺️ vanaf tel een heel blij mee! Nu nog op zoek naar een zitje voor de kleine man en we kunnen op pad 😎
Ik heb vlak voor m’n bevalling de Cortina E-common family gekocht! Fietste heerlijk! Erg tevreden over! Kan niet wachten om met mn zoontje te gaan fietsen! 🥰
De enige tip: ga snel kijken. Ik vond er gelukkig een uit voorraad maar de rest was allemaal pas leverbaar in oktober of later.
Heb nu de Gazelle bloom gekocht omdat die nog in voorraad was
Ik heb deze nu 3 jaar, erg blij mee.Batavus Quip Extra Cargo E-go elektrische damesfiets
Gekocht bij de fietsenwinkel om de hoek, wel zo fijn met onderhoud etc. Toen de oudste nog voorop zat gebruikte ik een stuur versteller zodat ik meer ruimte had aan de voorkant. Nu ze achter zit heb ik een kratje voorop
Van het weekend de Gazelle Bloom C7 besteld, wordt over 2 weken geleverd. Straks nog het urban iki fietsstoeltje erop en dan kan ik lekker gaan fietsen naar mijn werk 🤗
Bij 12GO biking in Moordrecht kan je verschillende fietsen binnen proefrijden, wel leuk om goed te kunnen vergelijken.