51 Reacties

3 jaar geleden

stellla heeft 1 mooie zeer fijne mama fiets https://www.stella.nl/p/fiore-comfort-fdst

3 jaar geleden

Ik heb deze gekregen de stella fiore, fietst ontzettend fijn Helaas nog niet uit kunnen testen met de kleine maar kijk er echt naar uit 😍

3 jaar geleden

Ik heb de gazelle Bloom C380 HMS. Heb de fiets nu 2 weken maar ben er nu al heel blij mee. Kan niet wachten tot de kleine meid mee kan.

3 jaar geleden

Reactie op Lindsey-Mila

Ik heb de gazelle Bloom C380 HMS. Heb de fiets nu 2 weken maar ben er nu al ...
Die wil ik ook! Zo’n mooie fiets 🤗

3 jaar geleden

Ik volg! Wil binnenkort ook een leuke mama fiets! Ben ook wel benieuwd of iedereen ‘m gewoon koopt of least? Moet ik ong 2500 euro rekenen voor zo’n fiets of meer/minder?

3 jaar geleden

ik volg!

3 jaar geleden

Ik heb een gazelle grace elektrische mama fiets echt een fantastische fiets! Had hem al voordat ik mama werd maar nu extra blij mee. Hopelijk binnenkort met mijn zoontje op de fiets 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MYX

Ik volg! Wil binnenkort ook een leuke mama fiets! Ben ook wel benieuwd of i ...

3 jaar geleden

Ik heb de Cortina U4 Family, gewoon zelf trappen. Maar er is wel een elektrische variant van ☺️ vanaf tel een heel blij mee! Nu nog op zoek naar een zitje voor de kleine man en we kunnen op pad 😎

3 jaar geleden

Reactie op mariek2

Super. Dankje!

3 jaar geleden

Ik heb vlak voor m’n bevalling de Cortina E-common family gekocht! Fietste heerlijk! Erg tevreden over! Kan niet wachten om met mn zoontje te gaan fietsen! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Liedeke

Ik heb vlak voor m’n bevalling de Cortina E-common family gekocht! Fietste ...
Ik heb ook deze! 👌

3 jaar geleden

Reactie op Liedeke

Ik heb vlak voor m’n bevalling de Cortina E-common family gekocht! Fietste ...
Ik heb deze ook laatst gekocht, erg blij mee! Kan niet wachten om samen te gaan fietsen!

3 jaar geleden

De enige tip: ga snel kijken. Ik vond er gelukkig een uit voorraad maar de rest was allemaal pas leverbaar in oktober of later. Heb nu de Gazelle bloom gekocht omdat die nog in voorraad was

3 jaar geleden

Reactie op Loon_21

De enige tip: ga snel kijken. Ik vond er gelukkig een uit voorraad maar de ...
Van de Stella weet ik trouwens niet hoe het zit met de voorraad

3 jaar geleden

Reactie op xAMM

Ik heb deze gekregen de stella fiore, fietst ontzettend fijn Helaas nog ni ...
Deze heb ik ook 2 weken geleden besteld! Wordt begin mei geleverd! Precies als mijn kleine man mag fietsen 🥳

3 jaar geleden

Reactie op bonifacia

Deze heb ik ook 2 weken geleden besteld! Wordt begin mei geleverd! Precies ...
hier vind ze et geweldig korten klein stukjes

3 jaar geleden

Ik vandaag de gazelle Bloom opgehaald. Heel erg blij mee!!

3 jaar geleden

Ik heb deze nu 3 jaar, erg blij mee.Batavus Quip Extra Cargo E-go elektrische damesfiets Gekocht bij de fietsenwinkel om de hoek, wel zo fijn met onderhoud etc. Toen de oudste nog voorop zat gebruikte ik een stuur versteller zodat ik meer ruimte had aan de voorkant. Nu ze achter zit heb ik een kratje voorop

3 jaar geleden

Van het weekend de Gazelle Bloom C7 besteld, wordt over 2 weken geleverd. Straks nog het urban iki fietsstoeltje erop en dan kan ik lekker gaan fietsen naar mijn werk 🤗 Bij 12GO biking in Moordrecht kan je verschillende fietsen binnen proefrijden, wel leuk om goed te kunnen vergelijken.