15 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een open keuken en wel kindersloten geplaatst maar die braken steeds af. Nu zit er op de helft van de kastjes geen kinderslot meer maar ons zoontje weet heel goed dat hij geen kastjes open mag doen in de keuken en doet dit ook niet. In principe ben je er waarschijnlijk ook altijd wel bij denk ik.
3 jaar geleden
Wij hebben een tijdje een grote hydrofiele doek door een aantal handvatten gehaald en vastgezet met een elastiek. Hierdoor kunnen ze niet open. Was wel een tijdje een gepruts om de doek weg te halen als je iets nodig had maar op het laatst zat de doek gewoon losjes.. ze wist dat ze er niet meer bij kon dus was het niet meer interessant. Nu kijkt ze er helemaal niet meer naar om en is de doek gewoon weg. Hebben een vrij nieuwe keuken dus vond boren o.i.d. ook zonde. Beveiliging aan de binnenkant bleef niet echt plakken.
3 jaar geleden
Reactie op Gjvk
Deze slotjes zijn echt top. Gewoon besteld via Bol.com

precies deze hebben wij ook, alleen wij hebben ze zo geplaatst.

3 jaar geleden
Ik heb ook een open keuken en ik heb wel een traphekje er tussen. De afstand van muur naar muur is ook 1,20m. Ik heb een traphekje kunnen vinden van 1,30m dus ze zijn er wel 😉
3 jaar geleden
Reactie op Saar__123
Je hebt rol traphekjes die wel langere afstanden kunnen overbruggen. Moet j ...
Inderdaad. Wij zijn heel tevreden over dit hekje (tot 1.40m) en ik zag dat ze er zelfs nog wat langer zijn.
Bekijk W&Z® Oprolbaar Traphekje - Veiligheid in huis - Veiligheidshekje voor Baby - Kinderhekje - Hondenhek - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/w-z-oprolbaar-traphekje-veiligheid-in-huis-veiligheidshekje-voor-baby-kinderhekje-hondenhek-zwart/9300000064215419?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
3 jaar geleden
Hier de kasten herchikt de breekbare spullen naar bovenste kasten. En de koekenlade hebben we ook maar verplaatst want was geen doen meer heel de dag zelf proberen koekjes te halen😂
Verder heeft hij ook een eigen speelkeukentje waardoor hij tegenwoordig niet meer dagelijks heel onze keuken overhoop zet