23 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben echt gek op de naam Oumayra😍

4 jaar geleden

Nisa, Nora, Oumnia

4 jaar geleden

Ik heb Mila en onze baby gaat Nora heten we zijn wel Nederlands

4 jaar geleden

İnssaf

4 jaar geleden

Ambar / Amber Als je op internet zoekt naar de betekenis, kan je veel over de naam vinden. :)

4 jaar geleden

Mijn dochter heet Amaara, het was een vrouw ind e tijd van de profeet saws die de profeet beschermde Verder mooie namen die ik om me heen heb: Naela/neyla, inaya, Dalila, Mariam, meysa, nisrine, ileya, alina Succes

4 jaar geleden

Ik lees graag mee! Mijn man is Marokkaans en over de jongensnaam waren we het meteen eens. Een meisjesnaam hebben we nog niet. We denken aan deze namen: Raouan Raouane Rayda Rouaya Atika

4 jaar geleden

Noor Sara Sophia Alina Liyah Elina Selma Louisa

4 jaar geleden

Dit vindt ik een leuke topic. Ik kijk ook mee. Jongensnamen kan ik er zoveel opnoemen. Maar meisjes vindt ik moeilijk. Oumayra en Alina vindt ik prachtig alleen helaas mijn man niet.

4 jaar geleden

Reactie op Flowerbomb

Ik lees graag mee! Mijn man is Marokkaans en over de jongensnaam waren we h ...
Mijn dochtertje heet selma😊 Dounia Nourayah Sabrin Riham Marwa Safa Safiya Imane Noor Yousra Ayah Anissa Yasmine

4 jaar geleden

Lamya Nesrin Mayra Yara Loubna

4 jaar geleden

Noor! Volgens mij betekent het ‘licht’!

4 jaar geleden

Jouayria, ramla, vrouwen van ons profeet. Janet, ayah, nourayan.

4 jaar geleden

Ghizlaine Jinane Soundous Souleika Warda Wijdan Safura (vrouw van moussa) Sawdah (vrouw Mohamed) Rayhana (vrouw Mohamed) Razan Nada Rana Hira Alima wijs Belqis machtige koningin in de tijd van Soulayman Hajar vrouw profeet Ibrahim Halah zus van Khadija Ilham inspiratie visioen Jennah Lujayna zilver Mardiya aanvaardbaar bijnaam Fatima zahra Narjis bloem. Moeder van imam Mahdi Raadia tevreden bijnaam Fatima Suwayda was een verteller van Hadith Mijn lijst en toch kan ik niet kiezen 🤣 ik wil echt een islamitische naam met een mooie betekenis of verhaal

4 jaar geleden

Nuray, islamitische turkse naam. Betekend witte maan ‘rijkdom voor liefdadigheid 🥺

4 jaar geleden

Junayda , Jawhara ,Firdaous ,Rowayda,Israe, Tasneem

4 jaar geleden

Als t een meisje bij ons gaat worden, wordt t een van deze; Serine Alina Safiya Eslina

4 jaar geleden

Reactie op Liedeke

Noor! Volgens mij betekent het ‘licht’!
Klopt

4 jaar geleden

Malika

4 jaar geleden

Leyla of Selma 💖