13 Reacties

5 jaar geleden

61 cm?! 馃槼馃槼 Heb je dat wel goed? 馃檲

5 jaar geleden

61 lijkt me niet?!馃槰

5 jaar geleden

Met 30+4 was onze man 42 a 43 cm (is al heel lang voor het gemiddelde zei de vk馃ぃ) en 1702 gram 馃挋

5 jaar geleden

61cm 馃槺

5 jaar geleden

Met de groei echo van 28 weken woog ons kleine meisje 1 kilo en was 36 cm.

5 jaar geleden

Er bestaat hier al een topic over 馃槄 enkel gewicht dan, want velen willen geen schatting van lengte meer doen omdat ze het niet goed meer kunnen meten eens de baby zo weinig plaatst heeft

5 jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Er bestaat hier al een topic over 馃槄 enkel gewicht dan, want velen willen g ...
O, da's jammer! Vrijdag afspraak bij de VK, inclusief echo, en hoop eigenlijk te horen wat dr gewicht en lengte is 馃槈 Hopelijk hoor ik wel n schatting.. 馃槉

5 jaar geleden

61 cm?! 馃槼馃槼 Heb je dat wel goed? 馃檲
Hahaha mijn mamma moest ook al lachen. Heb het mis inderdaad. Ze is 42 cm

5 jaar geleden

Meten doen ze hier niet.. maar met 27 weken was de kleine 1257gr zat boven het gemiddelde.. maar het is maar een schatting Hoop vrijdag met de 4d echo toch een schatting van de lengte te krijgen 馃槀 Aangezien me dochtertje vrij lang was met de geboorte馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Xio

Meten doen ze hier niet.. maar met 27 weken was de kleine 1257gr zat boven ...
Ik had ook gehoopt op de cm maar, mij is verteld dat ze alleen maar kunnen inschatten omdat het kleintje niet meer compleet op het scherm past en ze dus ook niet kunnen meten. Mij werd verteld dat ik maar uit moest gaan van het gemiddelde wat al die baby apps aangeven.

5 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Ik had ook gehoopt op de cm maar, mij is verteld dat ze alleen maar kunnen ...
Ja precies bij mij hadden ze dat ook verteld.. bij mijn dochter toen ook.. had ik gewoon met 38w een gemiddelde baby verwacht.. ze paste maatje 50 niet eens馃槀 ze was toch iets groter van stuk dan ze dachten hahahaha

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

61 lijkt me niet?!馃槰
Inderdaad 61 klopt niet maar kan het niet meer veranderen in de topic. Helaas

5 jaar geleden

Op verzoek van topic starter gesloten.