14 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb wel al van vriendinnen gehoord dat H&M ruim valt bijvoorbeeld 🙂

4 jaar geleden
Hoi! H&M valt inderdaad groot, zo ook C&A, zeeman en Hema. Prenatal, name it, tumble n dry, noppies vallen goed op maat. Zara valt de ene keer goed op maat en de andere keer kleiner.

4 jaar geleden
Reactie op ernstje84
Zeeman valt meestal klein, C&A valt groot. Hema valt op maat.
Name it ...
Hier sluit ik me bij aan! En Zara valt naar mijn ervaring ook op maat/groter. Hema is echt de meest fijne winkel voor rompers vind ik😁

4 jaar geleden
Zeeman en Wibra valen kleiner dan de maat....dat doen ze al 6jr. Als ik nu kleding haal voor mn 2ling bij zeeman of wibra dan moet ik 1 maatje groter hebben anders hebben ze er niks aan. C&A ligt eraan...de ene keer valt het goed de andere keer kleiner...ik vergelijk daar altijd met een maatje grote hoeveel verschil er is...is het verschil minimaal dan neem ik de grotere maat...maar sat doe k eigenlijk in alle winkels wel...is nu lastig dat snap ik...

4 jaar geleden
Reactie op Ella_Ellie_and_me
En weet er toevallig ook iemand hoe de maatjes van Primark vallen?
Ja vallen goed, alleen voor jongens helaas niet zoveel keuze😥 een tijdje geleden heel veel leuke broekjes gekocht voor m’n zoontje. Inmiddels past hij die niet meer, maar vond die echt op maat!

4 jaar geleden
Reactie op llinzs | Moderater
Ja vallen goed, alleen voor jongens helaas niet zoveel keuze😥 een tijdje g ...
Hartelijk bedankt! Mijn vriend en ik zijn op mini citytrip in eigen land. We liepen in Primark op babykleertjes-zoektocht maar ik wist niet goed hoe ze vielen. En toen ik de verkoopster vroeg hoe ze vielen, wou die mij enkel pyjama’s voor newborns verkopen 🤷🏼♀️