13 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik een maxi cosi, want ik heb nu nog geen auto. Dus als ik hem gebruik kan ik hem makkelijk er in en uit halen en ook gebruiken op m’n kinderwagen. Als ik wel een auto had, had ik voor een gekozen die tot een jaar of 4 mee gaat.

4 jaar geleden

Ik heb er 1 die op het frame van m’n wagen past en die ik met de gordel in de auto vast zet.

4 jaar geleden

Ik heb er 1 die op het frame van m’n wagen past en die ik met de gordel in ...
En tot hoe oud kan de baby er dan in?

4 jaar geleden

Hoi! Wij hebben de cybex base waar de cybex autostoel (clouz z i-size) op kan vanaf de geboorte (zitten verkleiners bij) tot 13 kg en daarna stappen we over op de cybex autostoel sirona z die ook geschikt is voor dezelfde base. Het fijne aan de base is dat de stoeltjes er 360 graden op kunnen draaien. Vooral als de kindjes groter zijn en je ze echt in de stoel moet zetten en alles bevestigen vinden wij dat een hele fijne luxe! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Gelukkig is cybex ook ontzettend goed door te verkopen op bijv marktplaats

4 jaar geleden

Reactie op WendyS1978

En tot hoe oud kan de baby er dan in?
Tot 12 maanden als ik me niet vergis

4 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Hoi! Wij hebben de cybex base waar de cybex autostoel (clouz z i-size) op k ...
Die sirona z is tot 18 kg / ong 4 jaar trouwens :) een echte peuterstoel.. en daarna stappen wij over op een kinderstoel. Maar dat zien we dan wel welke hahaha!

4 jaar geleden

Hoi! Wij hebben de cybex base waar de cybex autostoel (clouz z i-size) op k ...
O en nog een + is dat de cybex met joolz adapters op onze joolz kinderwagen past. Ik las op de cybex website dat die autostoel (vorm van maxicosi) op heel veel kinderwagens past! Ideaal.

4 jaar geleden

Wij wilden graag dat de autostoel ook op de kinderwagen zou passen. Dus we hebben eerst de kinderwagen uitgekozen en op basis daarvan het autostoeltje. In dit geval een Maxi Cosi! We wilden graag een isofix base, dus op basis van de autostoel de base uitgekozen. We hebben hier gekozen voor een base waar de volgende stoel ook op zou passen. Kostte wel ietsjes meer maar dan hoeven we niet dan weer een nieuwe aan te schaffen. Ik voel me toch veiliger bij een isofix bevestiging, omdat de stoel dan direct vastzit aan het frame van de auto zelf. Maar volgens mij kunnen gordels ook prima! Zou alleen precies moeten weten hoe dat dan veilig om die stoel zou moeten haha. Het schijnt nogal een kunst te zijn, maar volgens mij heeft het boekje ook instructies hiervoor hoor.

4 jaar geleden

Die sirona z is tot 18 kg / ong 4 jaar trouwens :) een echte peuterstoel.. ...
Hoi@waterlelie1996. Toevallig! Wij hebben ook de cybex aangeschaft, platinum cloud Z vanaf de geboorte tot aan 13 kg met een base van 360. Daarna kunnen we overstappen naar de auto stoel die dan ook op de base past. Het kost idd wat maar dan heb je ook wat.

4 jaar geleden

Reactie op Hach

Hoi@waterlelie1996. Toevallig! Wij hebben ook de cybex aangeschaft, platinu ...
Super zijn ze he? We zijn er echt blij mee! Jullie ook veel plezier ervan 🙏🏼

4 jaar geleden

Super zijn ze he? We zijn er echt blij mee! Jullie ook veel plezier ervan � ...
Super fijn en het is ook nog handig dat je de functie hebt om het stoeltje van de baby liggend te plaatsen wanneer je bijv aan de wandel bent of lang buiten blijft.. bij een maxi cosie kan je Max 2.5/3u en bij de cybex heb je die functie dat de baby ook kan liggen ipv zitten..

4 jaar geleden

Reactie op Hach

Super fijn en het is ook nog handig dat je de functie hebt om het stoeltje ...
Ja inderdaad!!!! Dat is óók nog een plus. Joh wij kunnen zo voor cybex gaan werken 🙏🏼😋

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon een maxi cosi.. Die past ook op de bugaboo.. Me maken hem met gordel vast in de auto met de andere 4 Kids ook zo gedaan. Maar heb de maxi cosi niet zo veel gebruikt. De kinderwagen veel en heel veel gedragen in de draagdoek en de kinder wagen als boodschappenkar gebruikt.. Veder fietsen we veel dus daar hebben we een baby schaal in zitten. Dan passen de ander kids er ook nog in.