7 Reacties
4 jaar geleden
Het ponsbandje van het ziekenhuis. Het kaartje in z鈥檔 wiegje waar zijn naam op stond. Ook het spalkje wat hij in het ziekenhuis had om te laten zien later hoe klein hij was. Zijn navelstreng. Eerste mutsje van het ziekenhuis.
Maar ook alle kaartjes die we gekregen hebben bij zijn geboorte. Een aandenken aan de eerste vakantie, het echoboekje, het zwangerschapsboek wat ik heb bijgehouden etc. Er gaat hier nogal veel de box in. Of hij dat later leuk vind geen idee maar wij in elk geval wel.
En tot slot. Ik heb met z鈥檔 geboorte een kaartje aan hem geschreven. Dichtgeplakt en genummerd. Dat is het eerste kaartje en met z鈥檔 verjaardagen krijgt hij de volgende kaartjes. Dat doen we bij de oudste ook. Daarin schrijven we over het afgelopen jaar. Wat we hebben meegemaakt, hoe hij zich ontwikkeld etc.
4 jaar geleden
Ik heb er zijn eerste outfit, polsbandje, navelklemmetje en eerste rompertje wat ik kocht als ik nog maar pas wist dat ik zwanger was. Verder ook een geboortekaartje, alle kaartjes die we kregen na zijn geboorte en mijn zwangerschapsdagboek waar ook alle echo鈥檚 inzitten ingedaan. Ben van plan er ook nog wat foto鈥檚 in te steken.