7 Reacties

4 jaar geleden

Die heb ik ook gekregen. Ik heb het polsbandje van mijn zoontje uit het ziekenhuis erin gedaan. Navelstreng die eraf was gevallen. 1e mutsje uit het ziekenhuis 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik heb er 2 geboorte kaartjes bij gedaan, echo's, eerste pasfoto's, straks nog eerste plukje haar..

4 jaar geleden

Leuk!! Het bovenstaande, en ook nog het prikkertje van de hielprik en het eerste pakje dat ze aan had. Uiteindelijk (als ze niet meer passen) de eerste slofjes.

4 jaar geleden

Bij mijn dochter had ik haar eerste speen, geboorte pakje, bandje vh ziekenhuis, mutsje vanuit t zkh en persoonlijke cadeaus erin gestopt. (Had bijv wens flesje met een mooi bericht erop, jurkje met haar naam etc)

4 jaar geleden

Het ponsbandje van het ziekenhuis. Het kaartje in z鈥檔 wiegje waar zijn naam op stond. Ook het spalkje wat hij in het ziekenhuis had om te laten zien later hoe klein hij was. Zijn navelstreng. Eerste mutsje van het ziekenhuis. Maar ook alle kaartjes die we gekregen hebben bij zijn geboorte. Een aandenken aan de eerste vakantie, het echoboekje, het zwangerschapsboek wat ik heb bijgehouden etc. Er gaat hier nogal veel de box in. Of hij dat later leuk vind geen idee maar wij in elk geval wel. En tot slot. Ik heb met z鈥檔 geboorte een kaartje aan hem geschreven. Dichtgeplakt en genummerd. Dat is het eerste kaartje en met z鈥檔 verjaardagen krijgt hij de volgende kaartjes. Dat doen we bij de oudste ook. Daarin schrijven we over het afgelopen jaar. Wat we hebben meegemaakt, hoe hij zich ontwikkeld etc.

4 jaar geleden

Reactie op Kimberley1986

Het ponsbandje van het ziekenhuis. Het kaartje in z鈥檔 wiegje waar zijn naam ...
Ooh da is inderdaad wel super fijn die kaartjes dat je schrijft zeker als ze dit dan later ook nog eens allemaal zelf kunnen lezen en begrijpen 馃グ

4 jaar geleden

Ik heb er zijn eerste outfit, polsbandje, navelklemmetje en eerste rompertje wat ik kocht als ik nog maar pas wist dat ik zwanger was. Verder ook een geboortekaartje, alle kaartjes die we kregen na zijn geboorte en mijn zwangerschapsdagboek waar ook alle echo鈥檚 inzitten ingedaan. Ben van plan er ook nog wat foto鈥檚 in te steken.