19 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb er dus 0 verstand van. Maar was door dit topic heel nieuwsgierig geworden en heb na wat gegoogle deze besteld:
https://nl.myflowerdays.com/
Ze moeten nog binnen komen, dus ik houd jullie op de hoogte 😉
4 jaar geleden
Ik vond ze al ideaal om te hebben met de menstruatie en nu tijdens de zwangerschap ook! Ik heb ook uitwasbaar maandverband (ik kan niet tegen normaal maandverband) dus dat gaan we ook gebruiken💜 heb er genoeg dus dat komt helemaal goed denk ik bij mij naar de bevalling 💜
4 jaar geleden
Reactie op DeniseMls
Aaah goed om te horen. Van welk merk heb jij ze? We zijn allemaal heel nieu ...
Ik heb er een aantal van eBay en een paar van cheeky (die hadden boxershorts maar die kan ik dus nergens meer vinden alleen nog maar slips) en t uitwasbare maandverband is gewoon van ome Ali 🙊 heb de boxershorts nu denk ik al een jaar of 3 en de oudste maandverband anderhalf jaar ofzo, beide niks te zien van slijtage of vlekken! Ik doe ze wel eerst met de hand afspoelen en dan ff weken in een badje met wat zout voor t geval t vlekt met de menstruatie. Dus ben benieuwd hoe het straks zal zijn na de bevalling.
4 jaar geleden
Ik zag het toevallig gisteren in een folder van de Kruidvat staan. Ik had geen idee van het bestaan hiervan, maar dus vrij verkrijgbaar blijkbaar:
https://www.libresse.nl/onze-producten/menstruatie-ondergoed/?gclid=CjwKCAjwj8eJBhA5EiwAg3z0m-osHbnIQxY2-Zp3a0kDMj5U7Q2SBgKjwyMMM5HQ-qKwomVLrIDXRBoCjDUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
4 jaar geleden
Reactie op Mayli
Ik zag het toevallig gisteren in een folder van de Kruidvat staan. Ik had g ...
Deze zijn bijna dezelfde als de HEMA van de week gelanceerd heeft. Ik vind ze niet prettig aanvoelen eerlijk gezegd. Ook vind ik ze aardig dun voor menstruatie ondergoed, die ik heb van de cheeky zijn dikker maar voelen veel beter aan qua stof en degelijkheid. Maar goed het is wel weer een stap vooruit voor dit soort merken dat ze daar ook meer aandacht aan besteden!
4 jaar geleden
Reactie op Ashder
Indien je niet meer zoveel bloedverlies hebt kun je ook gewoon de kotex maa ...
Ik heb kraamverband van Abena besteld. Ik heb als ik ongi ben altijd zo’n jeuk in m’n liezen. En alles broeit zo. (Tampons gebruik ik niet omdat ik het bloed wat weg moet niet in m’n lichaam wil houden)
Abena is echt top. En later idd kotex zwart en nog later soort ban inlegkruisjes van tena.
vorig jaar
Oooh ja hier sluit ik me helemaal bij aan!! Bij mij gaat maandverband ook op een gegeven moment irriteren, daarom heb ik menstruatie ondergoed gekocht. Want ik wist zeker met zoveel achter elkaar maandverband dat het een ramp zou worden. Dit was echt een verademing! Ik heb ook meteen bijgekocht zodat ik het nu weer voor mijn menstruatie gebruik. Ideaal! Ik heb van HEMA en Lotties Period. Hema vind ik de pasvorm echt heel irritant, ik zou dan echt lotties aanraden. Ik heb ook het idee dat die meer bloed kan hebben!