Hoi,
Mijn zoontje is 15 maand en begint te stappen binnenshuis. Heel leuk maar ik heb nog geen baby pantoffels of stapschoenen. Welke merken raden jullie aan? En worden schoenen ook gedragen met kousen erin?
Merci 🙏
Scapino, Bristol of van Haren. Vind shoesme echt belachelijk duur 🤭
Ze hadden pas veel leuke schoenen voor het najaar rond de 35 euro. Vond dat echt een schappelijke prijs. En op vinted vind je genoeg in zeer goede staat 🙂
Scapino, Bristol of van Haren. Vind shoesme echt belachelijk duur 🤭
Ja hier ook. Ik word echt online gestalkt door shoesme omdat ik 1x op hun website keek (denk ik). Krijg hun producten zelfs aangeboden als ik op andere dingen zoek. Als ze zoveel aan online marketing doen en je het daardoor opeens zo veel ziet, betekent niet dat ze opeens de beste zijn. Het hoeft echt niet zo duur wat mij betreft
Persoonlijk raad ik shoeme aan aangezien ze in het begin niet veel stabiliteit hebben en me dochter zoveel beter begon te lopen sinds ze die schoenen heeft. Het is duur ja maar zeker waard❤️
Shoesme laarsjes hier, toen ze net begon te stappen en maand later nog 2 paar boots en dr. Martens look a like gekocht van Van Haren.. goedkoper en loopt ze ook echt perfect op en ook die zolen zijn buigzaam!