25 Reacties

3 jaar geleden

Shoesme!

3 jaar geleden

Shoesme. 😄

3 jaar geleden

Scapino verkoopt babyschoenen van het merk Groot. Volgens onze fysiotherapeut zijn deze net zo goed als Shoesme alleen dan 50% goedkoper.

3 jaar geleden

Zeker Shoesme! Ons kleintje loopt er perfect op en heeft ook leuke designs🥰

3 jaar geleden

Hier ook gewoon scapino. Goede schoenen en goedkoper. Ze groeien er steeds zo weer uit.

3 jaar geleden

Hier Shoesme

3 jaar geleden

Hier nike en geox.

3 jaar geleden

Hier Shoesme en Nike, maar zijn voorkeur gaat overduidelijk uit naar Nike.

3 jaar geleden

Keq

3 jaar geleden

Bunnies

3 jaar geleden

Scapino, Bristol of van Haren. Vind shoesme echt belachelijk duur 🤭

3 jaar geleden

Wij hebben schoenen van zara en H&m. Volgensmij ook mango 1 paar. En laarzen van scapino

3 jaar geleden

Shoesme en Donsje

3 jaar geleden

Reactie op A-nne

Ze hadden pas veel leuke schoenen voor het najaar rond de 35 euro. Vond dat echt een schappelijke prijs. En op vinted vind je genoeg in zeer goede staat 🙂

3 jaar geleden

Reactie op A-nne

Ja hier ook. Ik word echt online gestalkt door shoesme omdat ik 1x op hun website keek (denk ik). Krijg hun producten zelfs aangeboden als ik op andere dingen zoek. Als ze zoveel aan online marketing doen en je het daardoor opeens zo veel ziet, betekent niet dat ze opeens de beste zijn. Het hoeft echt niet zo duur wat mij betreft

3 jaar geleden

Naturino 👌

3 jaar geleden

Persoonlijk raad ik shoeme aan aangezien ze in het begin niet veel stabiliteit hebben en me dochter zoveel beter begon te lopen sinds ze die schoenen heeft. Het is duur ja maar zeker waard❤️

3 jaar geleden

Hier ook Shoesme, verkoper bij Ziengs vertelde er bij dat het vooral belangrijk is dat je met 1 vinger de schoenzool dubbel kan buigen.

3 jaar geleden

Shoesme laarsjes hier, toen ze net begon te stappen en maand later nog 2 paar boots en dr. Martens look a like gekocht van Van Haren.. goedkoper en loopt ze ook echt perfect op en ook die zolen zijn buigzaam!

3 jaar geleden

Shoesme