36 Reacties

5 jaar geleden

Ik zit inmiddels ook aan de movicolon.. Deze mag je volgens mij ook bij ranja voegen.. Wordt de smaak net ff wat beter van.. Moet zeggen dat het wel egt werkt.. Aangezien ik egt verstopt was馃槶

5 jaar geleden

Roosvice pruimen helpt bij mij. Twee glazen per dag, centimeter siroop verdunnen met de rest water

5 jaar geleden

Gemberthee kan helpen, kurkuma in je avondeten verwerken ook (maar nooit teveel can 1 kruid natuurlijk), en verder doen met vezels. Ik weey niet of natuurlijke middelen voldoende zijn voor jou, mits de dokter je al wat voorgeschreven heeft maar je weet nooit!

5 jaar geleden

Ik heb ook last van lastige ontlasting. Ik heb de verloskunde gevraagd en ik mocht gewoon iberlax blijven gebruiken omdat dit op natuurlijke wiize werkt en je krijgt niet een enorme aandrang om gelijk heen te gaan en smaakt naar qaar je het mee vermengt water dus

5 jaar geleden

Pruimen eten. Of kiwi op nuchtere maag. Tip van mijn verloskundige

5 jaar geleden

Movicolon mengen met limonade en lekker zoet maken.

5 jaar geleden

In de kliniek waar ik voor eetstoornissen zat, kreeg je bij moeilijke ontlasting altijd gedroogde pruimen. Die lieten ze eerst wellen. Ik eet ze liever zo, zonder te wellen ;)

5 jaar geleden

Ik zelf heb macrogol en electrolyten van de huis arts gekregen mischien een optie om te proberen ? Activa pruimen is ook goed en rosevise pruimen .

5 jaar geleden

Wat voor mij helpt: yoghurt of kwark met kiwi en chiazaadjes (even laten staan, dan zwellen de zaadjes wat op)

5 jaar geleden

100% pruimensap van zonnatura 2 eetlepels op een lege maag in de ochtend. Ik kan niet zonder meer nu tijdens mijn zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb eens psyllium vezels gehad. Zijn ook te koop bij de kruidvat maar ik had met Orange smaak via de huisarts. Niet lekker maar een glas gewoon in 1 x achterover gooien en snel wegspoelen 馃槄

5 jaar geleden

Cashewnoten eten (: helpt erg goed. Ook fruitsoorten als mandarijnen, kiwi's en pruimen.

5 jaar geleden

Ik heb probiotica (kauw)tabletten die wel super fijn werken. Ik neem ze ook niet dagelijks alleen wanneer ik weer erger verstopt zit!

5 jaar geleden

Magnesium tabletten kan helpen

5 jaar geleden

Gebroken lijnzaad

5 jaar geleden

Ik drink een aantal glazen Roosvicee Pruimen als ranja of op een eetlepel in pure vorm.

5 jaar geleden

2 rijpe gele kiwi's 's ochtends werkt goed bij mij

5 jaar geleden

gedroogde pruimen en abrikozen. koop ik in natuurwinkel of in Turks winkel. lekker en helpt enorm!

5 jaar geleden

Ik heb macrogol poeder van de huisarts niet lekker maar ook zeker niet vies

5 jaar geleden

Reactie op polderqueen

Wat voor mij helpt: yoghurt of kwark met kiwi en chiazaadjes (even laten st ...
Chiazaad is niet goed voor je tijdens de zwangerschap 馃槄