19 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Dit bericht is verwijderd
Mijn dochter heeft het nodig voor haar spieren. Dit is een goede oefening vanuit de fysio. Het is dus niet echt willen maar moeten 馃槄 dus we gaan het zo leuk mogelijk maken. Oh ik kon dat nergens vinden die 101 cm! 馃槂

2 jaar geleden

Ik heb toevallig deze, deze week binnen gekregen. Mijn zoontje van bijna 2 is er Dolgelukkig mee. Doorsnede van 140cm en komt van de Lidl. Simpel in elkaar te zetten en tot zo ver erg tevreden over de kwaliteit 馃憣馃徎

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Mijn dochter heeft het nodig voor haar spieren. Dit is een goede oefening v ...
Je was te snel, had mn bericht verwijderd omdat ik inderdaad dacht dat het een andere reden kon hebben ;) onder het kopje technische informatie staat een kopje gewicht en afmetingen 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Je was te snel, had mn bericht verwijderd omdat ik inderdaad dacht dat het ...
Maakt niet uit! Kan je natuurlijk ook niet weten. Is toch ook weer lief bedoeld dat je me wilt behoeden voor een miskoop!

2 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Je was te snel, had mn bericht verwijderd omdat ik inderdaad dacht dat het ...
Maar dat kopje heb ik dus niet op de site, net weer nagekeken 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Maar dat kopje heb ik dus niet op de site, net weer nagekeken 馃ぃ
Kijken we dan wel bij dezelfde trampoline? 馃槀

2 jaar geleden

Bij de minitrampoline voor kinderen staat inderdaad geen afmeting en/of doorsnede gemeld. Bij de Fitness trampoline staat het wel vermeld. Denk dat je het beste kan bellen met de winkel als je de doorsnede wil weten 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Talithaa01

Bij de minitrampoline voor kinderen staat inderdaad geen afmeting en/of doo ...
Ja de winkel kun je dus niet bellen en de klantenservice kan dat niet nakijken 馃槖

2 jaar geleden

Wij hebben er een via bol.com, 91 cm. Bevalt goed!

2 jaar geleden

Reactie op SAS1994

Wij hebben er een via bol.com, 91 cm. Bevalt goed!
Ja deze had ik ook gezien! Groot genoeg?

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Ja deze had ik ook gezien! Groot genoeg?
Ze is een wat grotere gewend van de kinderboerderij dus dat was wel even wennen. Ik was bang dat ze er naast zou springen maar het gaat gelukkig goed. Ze is er heel blij mee dus voor nu is ie prima. 馃檪

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Reactie op SAS1994

.
Oh top om te zien zo! Deze heeft ook elastische veren toch? Dat raadde de fysio ook aan ivm ongelukken dat er een vinger tussenkomt 馃槂

2 jaar geleden

Ik weet niet of je vlakbij Leiden woont, maar de mijne zou je mogen hebben als je wilt.

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Oh top om te zien zo! Deze heeft ook elastische veren toch? Dat raadde de f ...
Ik weet het niet zeker maar geloof het wel, is speciaal voor peuters. De blauwe rand zit er heel strak omheen, moest hier echt met 2 personen gedaan worden dus je kan bijna niet bij de veren komen.

2 jaar geleden

Ik weet niet of je vlakbij Leiden woont, maar de mijne zou je mogen hebben ...
Wat lief! Is alleen voor ons ruim een uur rijden 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Wat lief! Is alleen voor ons ruim een uur rijden 馃槄
Dat is jammer! Ik heb trouwens met diameter van 91 cm. Zoon vind het op zich wel leuk, maar is enorm snel uitgekeken op dingen en dan vind ik een trampoline zo'n sta in de weg.