17 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook gehad met mijn zoontje.
Waren er ook 2, en inderdaad veel bloedverlies. Maar gelukkig goedgekomen met mijn zoontje.
Dat ze nog geen hartfunctie hebben kan kloppen als je pas 4 weken zwanger bent. Daarom krijg je meestal pas een echo rond de 7 weken.
5 jaar geleden
Oh wauw..het lichaam is zo bijzonder maar ik wil dit ff goed begrijpen.
Ben je dan 1x 8,5 week geleden bevrucht en nog een x 4+ wkn geleden? Of heeft baby 2 een achterstand in ontwikkeling van 4+ wkn?
Spannend hoor, ik hoop op goed nieuws voor je. Zou echt wonderbaarlijk zijn.🙏🏽
5 jaar geleden
Reactie op bo(y)ssmom
Hier ook gehad met mijn zoontje.
Waren er ook 2, en inderdaad veel bloedver ...
Gelukkig dat het goedgekomen met jouw zoontje🙌 Ik heb 4 december clearblue test gemaakt, er stond dat ik 3+ weken zwanger ben. Ik snap helemaal niet waarom de tweede embryo veel kleiner en heeft nog geen hartfunctie...
5 jaar geleden
Oh wauw..het lichaam is zo bijzonder maar ik wil dit ff goed begrijpen.
Be ...
Dankjewel🙌
Wij krijgen vandaag de tweede echo en ik hoop dat we ook wat meer info krijgen... Ik vind het super spannend, want de eerste dag van mijn laatse cyclus was 1 november. 4 december er stond "3+ weken zwanger" op de zwangerschapstest (wat betekent 5+ weken). 20 december heb ik bloedverlies gekregen en de eerste echo...
Het wordt echt een wonder, als er een kleine gezonde embryo is. 1,5 jaar geleden wij hebben ons zoontje na bijna 24 weken zwangerchap verloren(hartafwijking) en nu dit miskraam... Echt balen...
5 jaar geleden
Reactie op KAlblas
Dankjewel🙌
Wij krijgen vandaag de tweede echo en ik hoop dat we ook wat m ...
Ik hoop echt op prachtig nieuws voor jullie. Wat een verlies. 😢
Hou ons op de hoogte. 🤗
5 jaar geleden
Ik hoop echt op prachtig nieuws voor jullie. Wat een verlies. 😢
Hou ons o ...
Wij gaan nog een echo over een week maken. Maar de verloskundigen denkt, dat die tweede embryo is gestopt met groeien. En dat ik nog meer bloedverlies kan verwachten... Zo rare gevoelens... Zij heeft mij ook gevraagd of ik een afspraak voor curettage wil. Wij besloten nog een week afwachten. Als het hartje gaat niet kloppen of als ik meer bloedverlies niet ga krijgen, dan gaan we die afspraak maken voor een operatie... Ik vind het zo bijzonder, dat ik van een tweeling zwanger ben/was...jammer dat het niet zo perfect is gegaan💔