12 Reacties

4 jaar geleden

Hebben ervaring voor onze eigen slaapkamer maar voor de kinderkamer vind ik zo’n mobiele enorm veel geluid maken… 🫣

4 jaar geleden

Hebben ervaring voor onze eigen slaapkamer maar voor de kinderkamer vind ik ...
Ja maakt het veel geluid? En zou je hem niet even aan kunnen zetten voordat ze gaat slapen en dan weer uit? Of warmt het dan weer snel op

4 jaar geleden

Ik was het ook van plan want hier was het ook al 26 graden. De airco maakt idd wel veel geluid, maar ik hoopte dat dit onder White noise zou vallen 😇 waardoor ze er juist prima doorheen slaapt.

4 jaar geleden

Wij laten die van ons draaien voor hij gaat slapen. Zodat de warmte wat gedrukt word. Het is inderdaad niet echt stil. En het moet met een buis naar buiten dus dan zou het raam ook open moeten wat ik zelf bij mij zoon liever niet doe.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje1992

Wij laten die van ons draaien voor hij gaat slapen. Zodat de warmte wat ged ...
Scheelt het veel qua temperatuur? Wordt het dan niet snel weer warm als je hem uitzet als hij gaat slapen? Welk model hebben jullie? Ik vind het lastig om te kiezen welke goed is

4 jaar geleden

Ik zal straks even kijken welk model. Het is een kleiner versie voor boven. Maar wel even sterk als die we beneden hebben. Makkelijk te verplaatsen. We krijgen de temperatuur van 26 graden naar 22. Deze ochtend was het 23 graden. Hoe langer je hem laat draaien het kouder het word. Wij laten hem minstens een half uur draaien. Als je hem dus een uur of langer laat opstaan kan je het nog kouder krijgen.

4 jaar geleden

Scheelt het veel qua temperatuur? Wordt het dan niet snel weer warm als je ...
Als je echt wil krijg je het zelfs 16 graden 🙈 maar dat is dan weer te koud.

4 jaar geleden

Ja maakt het veel geluid? En zou je hem niet even aan kunnen zetten voordat ...
Dan vinden wij dat t heel snel weer opwarmt… 😬 Maar als je kindje whitenoise is gewend zou je t daar wel enigszins mee kunnen vergelijken

4 jaar geleden

Hier laten we binnekort zonwerende raamfolie plakken op de ramen (huurwoning dus rolluiken aan de buitenkant zijn ons te duur). Kan zo 4 a 5 graden schelen weet ik uit eerdere ervaring

4 jaar geleden

Mijn moeder heeft deze. Zeker in de hitte van vorig jaar was het echt nodig want in haar woning koelt het niet snel af en is er ook geen manier om echt goed te laten doorluchten. Maakt enorm veel geluid maar idd te vergelijken met white noise.

4 jaar geleden

Ik heb zon staande ventilator. Die heb je nu bij de action. Het word hier soms wel 33 graden.

4 jaar geleden

M'n zusje heeft er een. Wel een die met een slang uit het raam gaat, dus je moet bij haar een plank in het raam maken met een gat erin. Die moet je dan altijd voor het raam zetten als je m gebruikt. Dat is niet praktisch, maar het is wel echt heerlijk!