12 Reacties
4 jaar geleden
Hebben ervaring voor onze eigen slaapkamer maar voor de kinderkamer vind ik zo’n mobiele enorm veel geluid maken… 🫣
4 jaar geleden
Hebben ervaring voor onze eigen slaapkamer maar voor de kinderkamer vind ik ...
Ja maakt het veel geluid? En zou je hem niet even aan kunnen zetten voordat ze gaat slapen en dan weer uit? Of warmt het dan weer snel op
4 jaar geleden
Wij laten die van ons draaien voor hij gaat slapen.
Zodat de warmte wat gedrukt word.
Het is inderdaad niet echt stil. En het moet met een buis naar buiten dus dan zou het raam ook open moeten wat ik zelf bij mij zoon liever niet doe.
4 jaar geleden
Reactie op Anoniempje1992
Wij laten die van ons draaien voor hij gaat slapen.
Zodat de warmte wat ged ...
Scheelt het veel qua temperatuur? Wordt het dan niet snel weer warm als je hem uitzet als hij gaat slapen? Welk model hebben jullie? Ik vind het lastig om te kiezen welke goed is
4 jaar geleden
Ik zal straks even kijken welk model. Het is een kleiner versie voor boven. Maar wel even sterk als die we beneden hebben. Makkelijk te verplaatsen.
We krijgen de temperatuur van 26 graden naar 22. Deze ochtend was het 23 graden. Hoe langer je hem laat draaien het kouder het word. Wij laten hem minstens een half uur draaien.
Als je hem dus een uur of langer laat opstaan kan je het nog kouder krijgen.
4 jaar geleden
Scheelt het veel qua temperatuur? Wordt het dan niet snel weer warm als je ...
Als je echt wil krijg je het zelfs 16 graden 🙈 maar dat is dan weer te koud.
4 jaar geleden
Ja maakt het veel geluid? En zou je hem niet even aan kunnen zetten voordat ...
Dan vinden wij dat t heel snel weer opwarmt… 😬
Maar als je kindje whitenoise is gewend zou je t daar wel enigszins mee kunnen vergelijken
4 jaar geleden
Mijn moeder heeft deze. Zeker in de hitte van vorig jaar was het echt nodig want in haar woning koelt het niet snel af en is er ook geen manier om echt goed te laten doorluchten.
Maakt enorm veel geluid maar idd te vergelijken met white noise.