8 Reacties

4 jaar geleden

Ah wat sneu voor hem. Zijn jullie vanaf 6 maanden andere producten gaan geven qua vaste voeding wat het mogelijk kan triggeren?

4 jaar geleden

Probiotica proberen. Poedervorm door de fles of hapjed heen

4 jaar geleden

Gebruikt hij een speen? Mijn dochter heeft dit ook vaak door het speeksel dat door haar speentje rond haar mond blijft zitten. Wij gebruiken dermocreme vr de billen maar dit lodt het maar tijdelijk op zolang ze de speen blijft gebruiken

4 jaar geleden

Reactie op Itepietje

Ah wat sneu voor hem. Zijn jullie vanaf 6 maanden andere producten gaan gev ...
Het enige wat ik kan verzinnen wat echt veranderd is, is de overstap van nutrilon 1 naar 2... dat was natuurlijk wel precies met 6 maanden

4 jaar geleden

Reactie op Melmelxx

Gebruikt hij een speen? Mijn dochter heeft dit ook vaak door het speeksel d ...
Ja maar echt alleen om in slaap te vallen. Hij spuugt deze altijd weer uit..

4 jaar geleden

Reactie op Miems93

Ja maar echt alleen om in slaap te vallen. Hij spuugt deze altijd weer uit. ...
Kwijlen is wel echt een oorzaak van mondhoekeczeem, heel vervelend ook. Een allergie hoeft is niet een rol in te spelen, maar kan natuurlijk wel. Van wat voor materiaal is zijn speen gemaakt? Het zou kunnen dat daar een allergie voor opgebouwd is, maar op zich is helaas kwijlen alleen al genoeg voor mondhoekeczeem.

4 jaar geleden

Reactie op Miems93

Het enige wat ik kan verzinnen wat echt veranderd is, is de overstap van nu ...
Je zou evt kunnen kijken wat er gebeurt als je weer teruggaat naar 1 mocht verder niets helpen. Op advies van de lactatiekundige zijn wij sowieso bij nr. 1 melk gebleven en blijven dat ook tot het einde geven.

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook, soms iets minder en soms iets meer. Bij hem is het gekomen sinds hij heel veel is gaan kwijlen door doorkomende tandjes. Hij heeft er zelf niet echt last van geloof ik, wij proberen het zo droog mogelijk te houden en smeren het in met Bepanthen. Als we dat er voor het slapen gaan opsmeren, is het bij wakker worden al een stuk minder. Maar ja, dan begint het kwijlen weer.馃ゴ