8 Reacties

4 jaar geleden

Oei, dat is minder nieuws, hopelijk vind je nof alles wat je nodig hebt! Eventueel verschillende winkels afschuimen die war stock hebben van bepaalde onderdelen?

4 jaar geleden

Wij hadden ook een Mutsy nio besteld bij Babydump. Ze zeiden eerst het komt in juli binnen, vervolgens in aug en daarna in sept. Toen ik gister hoorde dat ze failliet zyn ben ik meteen nsar het filiaal gegaan en heb ik een ander babywagen uitgekozen. Die komt binnen 2 weken al binnen! Misschien is dat voor joj ook n optie? Want ik wilfe geen wagen meer van Mutsy omdat ze failliet gaan... want hoe zit het daj met garantie of stel als een onderdeel stuk gaat ofz? Kan ik m nooit meer ergens vinden.... denk er goed over na. Succes!

4 jaar geleden

Wat heb je nog nodig voor je wagen? Ik had ook een mutsy besteld, maar ik heb vandaag een nieuwe wagen gekocht. Dit adviseerde de winkel ook. Ook ivm garantie

4 jaar geleden

Hmmm excuses voor de lijkenpikkerij, maar binnenkort maar eens even BVA in de gaten houden!

4 jaar geleden

Wij hadden een mutsy besteld en de levering werd telkens opnieuw uitgesteld. Uiteindelijk door de babywinkel gebeld enkele weken terug omdat de levering weer was uitgesteld en deze keer na mijn uitgerekende datum. Omdat we niet zoveel tijd meer hadden konden we geen kiezen die nog samengesteld moest worden, omdat alle leveringen moeilijk lopen.. we hebben een toonzaal model gekozen. Persoonlijk zou ik dus ook geen mutsy meer aankopen, wegens onderdelen die niet meer vervangen oid kunnen worden.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2be1

Wij hadden ook een Mutsy nio besteld bij Babydump. Ze zeiden eerst het komt ...
Ze vertelde dat we wel alsnog 2 jaar garantie zouden krijgen. Hoe en wat is beetje vaag. We gaan van de week naar het filiaal toe en even face to face het erover hebben, want is allemaal beetje vaag. Mochten ook een andere nemen, maar waars moeten we dan bij betalen.. dus even kijken wat er kwa opties kan.

4 jaar geleden

Ben ik blij dat ik mijn mutsy met 23 weken meteen mee kreeg zonder levertijd Maar ik zou met die 15% niet akkoord gaan

4 jaar geleden

Een tip voor de mama's die toch een andere wagen willen, maar geen wekenlange wachttijden willen hebben. Ik heb mijn kinderwagen bij mamaloesbabysjop.nl vandaan. Deze was de dag erna al geleverd. En omdat ze zoveel verschillende merken verkopen, heb je altijd reserve- en multi passende onderdelen