46 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Reactie op Knoorsk

Ik volg!
Ik vind het echt moeilijk om een kinderwagen uit te kiezen 😂

5 jaar geleden

Win hebben een stokke gehaald. Stuurt fijn is makkelijk in en uit te vouwen

5 jaar geleden

Wij hebben voor de eerste een Mutsy Nio gekocht. Super tevreden over! Rijdt heel soepel, dus kan hem zeker aanraden!

5 jaar geleden

Wij hebben in der tijd ook voor de keuze gestaan alleen was de igo toen en nu is dit de i2... hoe ze het mij toen vertelde was de evo meer ‘basis’ meer plastiek in verwerkt en minder vering.. de igo die wij toen gekozen hebben had bijna geen kunststof en een betere vering... de nio zit volgens mij wat tussen de 2 en is lichter zeiden ze nu in de winkel.. de i2 en de nio zijn wel wat strakker dan de evo... wij zijn verder gegaan op de vering en hebben toen voor de igo gekozen omdat wij veel in het bos gaan wandelen... wij zijn hier alvast heel tevreden over maar ik zou het wel een pluspunt vinden als het frame van de igo wat lichter was geweest... ik zou zeggen zeker gaan uit testen al vorens te kopen 👍🏻

5 jaar geleden

Bugaboo 🙌🏼

5 jaar geleden

De nio is een nieuwere model dan de evo. De icon is de nieuwste maar niet zoveel verschil met de nio. Wij hebben de nio gekocht, stel dat er binnen een aantal jaar een nieuwe baby komt, is het waarschijnlijker dat er nog extra stukken zijn voor de nio dan de evo... K vind hem persoonlijk ook mooier 😅

5 jaar geleden

Reactie op Mamavande3e

Win hebben een stokke gehaald. Stuurt fijn is makkelijk in en uit te vouwen ...
Deze is ook heel mooi

5 jaar geleden

Ik heb de Mutsy Evo heel blij mee makkelijk in te klappen en klein voor in je achterbak (als je een kleine auto hebt zoals ik)!😁

5 jaar geleden

Reactie op l94isa

Wij hebben in der tijd ook voor de keuze gestaan alleen was de igo toen en ...
Dankjewel voor de uitleg. Dit had ik echt nodig. We gaan zometeen weer kijken dan kan ik ze is testen

5 jaar geleden

Wij hebben een Nio gekocht en heeeel blij mee! Rijdt heel fijn en ziet er mooi uit!

5 jaar geleden

Wij hebben de NIO en zijn er super tevreden mee! Rijdt soepel met 1 hand en heel mooi en degelijk materiaal. Hij klapt wel wat groot in (hij blijft op de wielen staan), maar in mijn vorige auto (corsa 2009) hoefde ik maar 1 wiel eraf te halen om hem te laten passen. We zijn niet voor de evo gegaan, omdat dat frame wat wankeler aanvoelde (omdat ie meer scharnierpunten heeft).

5 jaar geleden

Wij hebben de mutsy evo gehaald omdat ie wat ‘kleiner’ inklapbaar is. Makkelijk voor een kleinere auto of huisje. We kregen ook een gratis autostoel van joie bij en een luiertas voor een mooie prijs. Kinderwagen is makkelijk bestuurbaar niks op aan te merken! (Via baby dump)

5 jaar geleden

Wij hebben de Icon gekocht. Ik vond die mooier.

5 jaar geleden

Wij hebben de icon gehaald. Met name het compacte inklappen en de twee mogelijkheden voor het instellen van de duwhoogte (telescopisch en in graden) hebben ons overgehaald. En vering op wielen en het frame

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld. Alleen in de winkel mee gelopen maar, vindt het een hele fijne wagen. Licht en draait heel makkelijk met de banden. Ook vindt ik het een voordeel dat je het onderstel echt tot een klein pakket kan opvouwen.

5 jaar geleden

Wij hebben de musty NIO gekocht. Erg tevreden, omdat hij erg soepel is! Ook vindt ik de kleur erg mooi.

5 jaar geleden

Dankjewel voor jullie hulp 😍 super lief

5 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Wij hebben deze besteld. Alleen in de winkel mee gelopen maar, vindt het ee ...
Hooi welke is dit?