4 Reacties

4 jaar geleden

Even een open deur op je vraag of je weer zwanger zou kunnen zijn. Dat kan zeker als je onbeschermde seks gehad hebt. Ze zeggen vaak dat je extra vruchtbaar bent kort na je zwangerschap. Qua wat je lichaam doet.. Kan van alles zijn denk ik. Zwanger, ontzwangeren.. Ik geloof alles ondertussen op het gebied van hormonen 🤭😅

3 jaar geleden

Hey hey, geen idee of ik hier nog reactie op ga krijgen maar goed. Ik geef nu 3,5 maand volledige borstvoeding en bijna nooit gelekt. Nu 3/4 dagen last van pijnlijke tepels en heel veel lekken. Hoe is het bij jou gegaan? Is het over gegaan? Bleek je zwanger te zijn?

3 jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Hey hey, geen idee of ik hier nog reactie op ga krijgen maar goed. Ik geef ...
Hee, het kan ook zijn dat je productie nu wat hoger is dan wat je baby vraagt. Kan een momentopname zijn.. Zoon van 11 maanden heeft mijn productie de afgelopen dagen met de warmte ook verhoogd, dus ik had gisteren ook ineens mega vlekken in mijn shirt zitten 🙈 Soms.. als ik een beetje weg zit te dromen van hoe hij vannacht zo lief lag te drinken bijvoorbeeld, gaan mijn borsten ook spontaan ‘aan’. Pijnlijke tepels kunnen liggen aan de aanhap van je kindje, gaat dat nog helemaal goed? Komen je tepels er mooi rond uit of als een lipstick zeg maar? Zou ook nog spruw kunnen zijn.. daar kreeg ik steken van in mijn tepels, ook zonder dat hij dronk.

3 jaar geleden

Hee, het kan ook zijn dat je productie nu wat hoger is dan wat je baby vraa ...
Bedankt voor je snelle reactie, hij drinkt wel aanzienlijk meer inderdaad dus mss dat het daar aan ligt, had ik nog niet bij stilgestaan