11 Reacties
5 jaar geleden
Hey hey, ik neem gewoon een piercing speciaal voor de zwangerschap. Die hebben een langer staafje en flexibel volgens mij. Zonder vind k het ook zoals je zegt kaal 😅
5 jaar geleden
https://lmpiercings.nl/navelpiercings/navelpiercing-zwangerschap/
Ik heb hier mijn piercing besteld zonder vind ik ook heel kaal
5 jaar geleden
Ik hoorde dat een zwangerschaps piercing ook kan uitgroeien. Ik hoop dat hij blijft zitten 😁
5 jaar geleden
Ik heb mijn piercing ook meer dan 15 jaar. Ik wil ook speciale piercing voor tijdens de zwangerschaps. Mits dat mogelijk blijft natuurlijk. Zie soms bij zwangere dames dat de navel uit steekt zeg maar. Mocht het zo zijn dat het er uitgroeit wil ik het alsnog later terug plaatsen 😊
5 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een zwangerschapspiercing maar dat ding bleef maar ontsteken, terwijl ik hem al 10 jaar heb en nooit ontstoken was geweest.
Heb hem op een gegeven moment maar uit gedaan met 25 weken volgens mij, kon hem daarna gewoon doorprikken. Is wel minder mooi geworden en mijn gaatje is erg wijd geworden.
Ga hem misschien nu uitlaten, ben bijna 30 wordt misschien wel eens tijd
5 jaar geleden
Na de zwangerschap is het wel minder mooi. Niet meer zoals het was. Ik heb de piercing op een gegeven moment uit gedaan en iedere dag even 'doorgeprikt'.
Ik was ook altijd van mening dat ik na een kindje niet meer een piercing wilde, maar man wat voelde dat kaal haha!