39 Reacties
5 jaar geleden
Ik slaap snachts heel slecht en smiddags kak ik helemaal in.
Werk ook nog in de zorg dus lekker onregelmatig werkt ook niet echt mee
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde! Voel me echt een lambal steeds op de bank of in bed liggen en middagdutjes. Gelukkig nu vakantie dus geef er ook lekker aan toe. Hoort erbij denk ik, je lichaam werkt hard om een mini leventje te bakken ;)! Ik ben nu 7,5 week en jij? Ben zelf nog niet echt misselijk maar heb begrepen dat dit vanaf 8 weken totaal anders kan zijn wanneer je hormonen op zn piek zijn.
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde! Voel me echt een lambal steeds op de bank of in bed ligge ...
Haha ja zo voel ik me ook. Ik lig op dit moment ivm lockdown stil met mn praktijk.. dus daar maak ik dan maar even gebruik van.. Ik ook 7.5 week!! Ben zo per dag verschillend wel misselijk.. vooral telkens na het eten. Sochtends is het kokhalzen, maar vanmiddag na mn middagdut kwam er wat meer uit en tegen het avonf eten gaat er niet veel meer in.. zo irritant.
Wil niet teveel klagen, zo zit ik niet in elkaar, we mogen dankbaar zijn dat ons dit is gegund.. maar Pff ik vind het toch wel weer ff lastig om te zien dat ik ff niet mezelf ben😅
5 jaar geleden
Reactie op chantiee ❤️
Ik slaap snachts heel slecht en smiddags kak ik helemaal in.
Werk ook nog ...
Hier idem! Moet vaak rond een uur of 4 plassen.. en als ik dan weer wil slapen, duurt ook weer een uur..
Vind het wel appart dat ik vrij snel dat ik erachter kwam dat ik zwanger was, snachts weer flink moet plassen....
5 jaar geleden
Same here! Voel me soms schuldig dat ik niks kan doen maar eind van de middag is het gewoon echt op, alsof alle energie eruit wordt gezogen.. maar ik probeer me erbij neer te leggen, het is nou eenmaal zo en merk dat mijn lijf druk bezig is :) allemaal voor een goed doel! 😁👍
5 jaar geleden
Same here! Voel me soms schuldig dat ik niks kan doen maar eind van de midd ...
Ja heb ik ook. Mn vriend wilde vandaag met zn 2e de badkamer gaan poetsen.. ik vertelde hem.. sorry ik weet niet of ik daar morgen zin in heb.. Ofja heb daar nooit zin in 😂 Maar nu dr puf.. dus gisteravond... Ik ga vast badkamer poetsen want denk dat dat er met jou morge toch niet van komt 😂..
Hij heeft de wc, hal en trap daarna ook gepoetst. Vanmiddag de auto gewassen, een keer naar de stort geweest..
Ik vanmorge heel even op pad geweest met mijn zoontje voor oudjaar wat spullen afgooien en hem eten gegeven, in bed gelegd en op de bank geploft😂🙋🏼♀️..
5 jaar geleden
Energie was hier ook ver te zoeken...... sinds vandaag weer echt wat kunnen doen, maar ben dan wel op!
Ik geef er gewoon aan toe en geniet van de rustmomentjes die ik kan pakken.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar!! Ik vind het vooral sneu voor onze dochter van bijna 4.. Gelukkig is papa ook thuis (ww) dat is dan weer een geluk bij een ongeluk 😅 maar pff ik zou de hele dag kunnen slapen volgens mij. Vanmorgen even om een boodschapje maar ik kom zo kapot thuis!! En nu ook, kan me ogen bijna open houden 🙈
Ik geef er ook maar aan toe.. Kan me er wel tegen verzetten maar dat heeft ook geen zin toch?
Dus nee je bent zeker niet alleen!!!
5 jaar geleden
Heel herkenbaar. Gelukkig werk ik thuis en is dit een zeer rustige tijd op mijn werk. Ik kan ‘s ochtends mijn bed niet uit komen en tegen de middag word ik zo misselijk dat ik alleen maar wil zitten of liggen. Voel me soms schuldig tegenover mijn twins van 5, hoop maar dat het over een paar weken over is.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar!! Ik vind het vooral sneu voor onze dochter van bijna 4.. G ...
Ja snap helemaal.wat je bedoeld! Heb ook een zoontje en is toch lastig. Gelukkig kan hij ook aardig zelf spelen. Ik hoop ook dat ik over een tijdje mn energie weer terug krijg, want vind het zo helemaal niks🙈
5 jaar geleden
Precies dit inderdaad 🙈 Gun jezelf rust en vraag niet te veel. Wordt vanzelf beter 😊
5 jaar geleden
Vergeet niet dat je lichaam een mensje aan het maken is in je buik. Dat is topsport 😃 ik heb door de dag ook geregeld nergens zin in of ik word opeens overvallen door vermoeidheid. Ik geef er lekker aan toe en bedenk me dan dat er op dat moment hard wordt gewerkt aan de groei van de baby 😊
5 jaar geleden
Reactie op MamaSil
Ja snap helemaal.wat je bedoeld! Heb ook een zoontje en is toch lastig. Gel ...
Ja gelukkig kan ze hier ook goed alleen spelen maar soms vraagt ze zo lief of ik mee wil spelen... Ik heb er dan gewoon geen puf voor. Ik probeer het altijd wel een beetje, of heel eventjes. Inderdaad hopen dat de energie snel weer terug is 🤗