26 Reacties

5 jaar geleden

Ja, hier heb ik ook last van! Erg vervelend, vooral in deze Corona tijd ook erg verwarrend. Ik heb gemerkt dat elke keer als ik eet ik sowieso moet niezen. Echt een raar kwaaltje.

5 jaar geleden

Ja hoor herkenbaar! Ik heb wel wat allergieën..dus sowieso wat gevoeliger maar sinds de zwangerschap is het veel heftiger..ben benieuwd hoe lang dit blijft doorgaan haha 🤰

5 jaar geleden

Reactie op Manita93

Ja, hier heb ik ook last van! Erg vervelend, vooral in deze Corona tijd ook ...
Aah dat heb ik ook wel. Je neus zou gevoelig zijn voor druk en irritatie vertelde hij me. Mijn vriend zei zelf dat hij me in heel onze relatie nog niet zo veel heeft horen snuiten als de laatste 3 maand 🙈

5 jaar geleden

Ja hoor herkenbaar! Ik heb wel wat allergieën..dus sowieso wat gevoeliger m ...
Ja ik hoop, ik hoop ook rond 12 weken. Geeft nu met Corona inderdaad soms vervelende situaties..

5 jaar geleden

Ja hoor herkenbaar! Ik heb wel wat allergieën..dus sowieso wat gevoeliger m ...
Ja ik hoop, ik hoop ook rond 12 weken. Geeft nu met Corona inderdaad soms vervelende situaties..

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vervelend kwaaltje. Gisteren al discussie op werk dat ik 1x neus snoot... 🤷🏼‍♀️ en vorige week voor de zekerheid op Corona laten testen...

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Ja ik hoop, ik hoop ook rond 12 weken. Geeft nu met Corona inderdaad soms v ...
Ja inderdaad nu met corona is het soms niet zo handig..maarja helaas. Ik ben nu zelf de 12 weken al gepasseerd..en helaas nog steeds klachten ;) maar iedereen is anders.

5 jaar geleden

Herkenbaar! En meer de hik 🤣

5 jaar geleden

Yes hier ook. Sinds dat ik zwanger ben verkouden. Ook heel pijnlijke droge neus. (Korstjes wat bij het niezen loskomt. Wat weer resulteerde in bloedneus) Mijn vorige zw ook last van gehad. Nu wel irritant, bij het praten hoor je dat ik verkouden ben, dus iedereen doet wel een stapje terug😂

5 jaar geleden

Ja hier ook. Maar ach hoort erbij en wat andere denken . Lekker laten kijken en denken. Ik werk in een koffie zaak. Zeg dan vaak oo allergisch voor koffie. :)

5 jaar geleden

Ik ben ook enorm aan het niezen laatste weken en snotteren. Maar het gaat wel weer een keertje over, hopelijk tegen de zomer wat minder last ervan.

5 jaar geleden

Ik heb pas iets raars... en wel is naar gegoogled maar nooit lotgenoten gelezen of gelezen dat dit een bekend iets is: Als ik misselijk ben, heb ik dus extreem vaak dat ik moet niezen. Niet vaak achter elkaar, gewoon 1 a 2 grote niesbuien en dan echt vanuit mn tenen. Soms lucht het dan ook op, de extreme misselijkheidsvlaag Ik wist al dat ik dit had maar zóvaak was ik niet misselijk Nu in mn zwangerschap dat ik zoveel misselijk ben is het echt gaan opvallen. Zelfs mn vriend zij er nu wat van! En ik ben dus echt niet verkouden of iets. Het is puur als ik een aanval/vlaag van misselijkheid krijg 🤣

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Ik heb pas iets raars... en wel is naar gegoogled maar nooit lotgenoten gel ...
Nee hoor heb ik ook, ik voel me wat weeïg. Ik nies en dan is het beter 🙈

5 jaar geleden

Ik nies er ook gezellig op los. Zeker 10x per dag telkens 2 grote niezen die van ergens heel diep lijken te komen. Snotteren heb ik niet echt last van.

5 jaar geleden

Hier ook. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Vind het zo’n gekke kwaal. Misselijkheid en moeheid lees je heel veel. Maar verstopte neus en niezen zie je niet zoveel voorbij komen. Gelezen dat dit waarschijnlijk de hele zwangerschap dan zo zal zijn. Echt afschuwelijk. Al 10 weken verkouden. Vooral snachts, wat een ellende. Iemand gouden tip?

5 jaar geleden

Reactie op ItStartsWithS

Nee hoor heb ik ook, ik voel me wat weeïg. Ik nies en dan is het beter 🙈
Wat grappig dat je het herkent!! Een lotgenoot 😂🙏🏼

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Wat grappig dat je het herkent!! Een lotgenoot 😂🙏🏼
Wel ik dacht dat het toeval was en tussen mijn oren zat 😅😂 maar nu ik lees dat nog iemand dit heeft

5 jaar geleden

Ja, ik nies ook de hele dag door!

5 jaar geleden

Ooooooohhhhhhh jaaaaa ik ook ik ben nu ook al 2 maand ‘verkouden’ ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik Corona heb hahaha oeps

5 jaar geleden

Hier ook meer niezen! Idd al eens op corona laten testen maar dat was het niet. Las wel ergens dat je door de hormonen indd meer vatbaarder bent voor verkoudheidjes enzo!