13 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaan onze zoon Nolan noemen 馃槉

4 jaar geleden

Novan vind ik persoonlijk veel leuker dan Noah ( te veel gehoord). Maar maak een keus waar jullie beide een goed gevoel bij hebben i.p.v. te kijken naar populariteit. Eden/Ayden is ook een hele mooie naam. Muaz, Zeki ( zeekie uitspraak). Iven vind ik ook heel mooi!

4 jaar geleden

Ik vind Noah mooier! Of Noud, ook heel leuk. Luca vind ik ook mooi 馃グ

4 jaar geleden

Wat vind je van Lowen of Liam? Vind ik ook leuke namen 馃檹馃徏

4 jaar geleden

Noar of Noan kan ook wat er op lijkt

4 jaar geleden

Onze zoon heet Djaimy-Noah en Noah is zijn roepnaam

4 jaar geleden

Ga voor de naam die jullie het allermooist vinden, ook als deze populair is. Dit is de meest gehoorde tip van ouders uit mijn omgeving die dit niet hebben gedaan en daar spijt van hebben gekregen.

4 jaar geleden

Noah vind ik mooier dan Novan.. Het zou toch niet uit moeten maken dat het een gewenste naam is, als jullie het mooi vinden.. Lekker doen. :)

4 jaar geleden

Ramos?

4 jaar geleden

Hier is toch een namen topic voor? Ik zou je vraag daar posten. Dan krijg je waarschijnlijk ook nog meer reacties.

4 jaar geleden

Jona (h)?

4 jaar geleden

Ik zou de populariteit van een naam me niet tegen laten houden als ik jou was. Onze zoon heet Ismail en ik kreeg wel eens de opmerking "op elke hoek woont een Ismail" en daarop zeg ik heel droog "logische de naam is gewoon zo mooi" 馃 hij is de enige van onze drie (bijna vier) kinderen met een veel voorkomende naam. Onze oudste heet Jody en de voor nu jongste heet Naila. Die namen komen veel minder voor. Ons zoontje waar ik volgende week voor wordt ingeleid zal Senn heten en die naam is ook veel minder bekend. Het zij zo, deze namen waren het echt voor ons.

4 jaar geleden

Hoi! Hier is al een groot topic voor geopend waarin je deze vraag kan stellen: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-augustus-2021/het-grote-babynamen-topic-jongensnamen-QAN1Om Ik zal dit topic daarom sluiten. Succes en groetjes, Sanne