9 Reacties

5 jaar geleden

Heey heey, Ik ben nu 28 weken zwanger. Overdag valt het bij mij wel mee...dan slaapt ze volgens mij veel馃き, maar vanaf ik neerlig is ze daar. Als ze snachts begint woelig te doen dan probeer ik wat te stappen door huis... dat helpt bij mij wel. Mss eens proberen warme douche te nemen?

5 jaar geleden

Jaaa dat ken ik. Maar zal zo zijn zeker... ik volg...

5 jaar geleden

Bijna 29 weken en ik heb precies wat jij ook hebt. Echt het gevoel dat 10 weken er niet meer bij past 馃槄

5 jaar geleden

Ik ben 32 weken en ik weet precies waar je het over heb. Ik heb ook het gevoel dat ik een zwaar kind in mij draag.

5 jaar geleden

Geen tips, maar herkenning 馃ぃ 32.5 week en die kleine is bijvoorbeeld vanaf 19u tot nu 21.20 non stop aan het draaien en doen. Zelfs mijn schoonvader waar ik net was zei, so eey hij is wel druk he...

5 jaar geleden

Hahahaha nou dames dat wordt nog wat en we moeten nog wel een tijdje. Allemaal kids van 4 a 5 kg straks hahahaha 馃槀

5 jaar geleden

Hier wordt het ook steeds erger! Ook omdat hij zo hoog nog zit. De vk zei als die straks goed gaat indalen kan het rustiger worden, de leefomgeving wordt steeds krapper en dan heb je weer wat minder spanning helemaal hoog in je buik. De bewegingen nemen wel echt in kracht toe... wow ik schrik er vaak echt van. Hier ook een vrij drukke baby, voel hem minstens 20 keer per dag en dan niet voor 1 minuut 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Joyce Hix

Kijk eens hier... over zwaar buikske gesproken...馃榿 https://m.nieuwsblad.be ...
Ja bizar is dat he?! Ik dacht eerst: "hoe komt die buik/huid ooit weer terug in model?!" en daarna: "eigenlijk toch nog een bescheiden buik voor een 10-ling". Maar een 10-ling via de natuurlijke weg verwekt, wat bijzonder!