32 Reacties

4 jaar geleden
Kan je niet samen vast online shoppen (zonder te bestellen) zodat je bij binnenkomst een aantal dingen meteen kan toevoegen aan het karretje? Onderhandelen kan zeker. Ik heb een vriendin die dit zelfs bij de Bijenkorf doet.

4 jaar geleden
Wij kochten bij Babypark een kinderkamer (bed, kast, commode, wandplank, matras, aerosleeptop), een kinderwagen en een box. Wilse nog meteen kijken voor een maxicosi/autostoel met isofix en vroegen of we dan nog korting zouden krijgen als we die er ook nog bij zouden kopen. Nee, daar doen wij niet aan, de prijs is de prijs!

4 jaar geleden
Reactie op jolanda3327
Kan je niet samen vast online shoppen (zonder te bestellen) zodat je bij bi ...
Dat waren we idd ook van plan! Een lijstje van tevoren maken met dingen die we sowieso willen halen, en dan een aantal grotere aankopen waar we nog over twijfelen, zoals de kinderwagen, draagzak, autostoel etc. willen we ter plekke uitproberen en beslissen. Ik ben nooit zo besluitvaardig geweest tijdens winkelen dus uit ervaring weet ik dat ik erg lang kan twijfelen 😛

4 jaar geleden
Wellicht in normale tijden wel, maar misschien in corona tijd niet zo wenselijk om te onderhandelen.. Bedenk dat een ondernemer je de winkel voor jezelf geeft twee uur lang, waar normaal misschien wel 50 mensen tegelijk rondlopen waar ze veel meer omzet opdraaien... Hun kosten potje blijft t zelfde terwijl de inkomsten momenteel een troostprijs zijn..

4 jaar geleden
Reactie op Noja
Wellicht in normale tijden wel, maar misschien in corona tijd niet zo wense ...
Ik snap waar je opmerking vandaan komt. Die sympathie voel ik zeker voor bv particuliere/kleinere ondernemingen die geraakt worden, maar niet zo zeer voor een grote keten zoals baby park die in handen is van een investeringsgroep met miljoenen euro omzet als marktleider.. ik heb overigens het idee dat hun inkomsten wel meer dan een troostprijsje zijn gelet op de blijvende animo naar babyspullen, maar goed ik heb geen inzage in de cijfers :)

4 jaar geleden
Reactie op Noja
Wellicht in normale tijden wel, maar misschien in corona tijd niet zo wense ...
Op zondag open gaan zou al veel schelen en extra opbrengen maar dat doen ze niet dus ook deels hun eigen keuze. Ik zou het zeker proberen hoor! Het is veel geld wat je uiteindelijk uitgeeft

4 jaar geleden
Reactie op M30
Op zondag open gaan zou al veel schelen en extra opbrengen maar dat doen ze ...
Bedrijven mogen niet zomaar iedere zondag open, daar zit een max aan.

4 jaar geleden
Reactie op M30
Op zondag open gaan zou al veel schelen en extra opbrengen maar dat doen ze ...
Ze gaan niet op zondag open i.v.m. het geloof van de eigenaren. Zelfs op de 9maanden beurs zijn zij de enige die elk jaar hun stand dicht houden op zondag. Maar ben het met je eens, zou het zeker proberen.

4 jaar geleden
Reactie op Sasdek
Ze gaan niet op zondag open i.v.m. het geloof van de eigenaren. Zelfs op de ...
Klopt! Zelfs de site is gesloten op zondag🙈

4 jaar geleden
Ik ben vorige week geweest voor de volledige baby uitzet (behalve de maxicosi/isofix) en waren in 1,5u klaar. Als je al een beetje weet wat je wilt, wat je belangrijk vind aan een wagen/babykamer scheelt t al een hoop. Wij kregen €100 korting op een box ivm aankoop babykamer en wagen. En kregen €175 shop tegoed voor de winkel. Ik heb vooraf aangegeven het op order te willen bestellen en pas echt kopen na de 20 weken echo. Vond het echt heerlijk om zo te winkelen, geen gezeur met wachten, andere klanten die zich mengen in je adviesrondje.. afdingen zelf niet geprobeerd ook gezien de crisis en geen zin in gezien de korting/ goede advies

4 jaar geleden
Reactie op lauraaaa-24
Ik ben vorige week geweest voor de volledige baby uitzet (behalve de maxico ...
Goed om te weten en dat scheelt idd al een hoop zeg! Dus als ik je goed begrijp boden zij jou de korting en tegoed al uit zichzelf aan ? Als je het niet erg vindt om te delen, mag in vragen hoeveel jouw totale order bedrag was? Wat bedoel je overigens met op order bestellen, is dat voorwaardelijk een orde plaatsen? Sorry, veel vragen!🥰

4 jaar geleden
Reactie op Noja
Wat ik er van vind doet er niet toe hoor :) maar ik probeer het uit de onde ...
Ja daar heb ik zelf ook nogal last van hoor 😛 het gevoel van ongemak vooral.. maar ik heb me voorgenomen om te proberen wat meer uit mijn comfort zone te stappen en af en toe eens wat minder rekening te houden met de ander, scheelt in dit geval dan ook in de portemonnee 😂

4 jaar geleden
Reactie op 24les
Ik heb online onderhandeld, via mail. Kreeg uiteindelijk wat korting en de ...
Goed om te weten dat dit ook mogelijk is!