Hoi dames!
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar de ultieme postpartum box. ik merk dat veel van die boxen voor ongeveer 50% uit fijn producten bestaan, maar dat ik tot nu toe geen enkele kan vinden waar alles in zit. Ik ben vooral op zoek naar een goede spoeltuit, fijne kraamverbanden, extra netbroekjes en van die koelbare zoogcompressen.
Er zijn er meerderen die in de buurt komen, maar zoals ik al zei zijn ze allemaal net niet compleet. Heeft iemand misschien de gouden tip? Of anders een site waar je het zelf samen hebt gesteld?
Zie ik iets over het hoofd? Ik dacht dat alles wat je nodig hebt in het kraampakket zou zitten? En spoel kan ook over de douche toch? Of moet je zo'n spoeltuit hebben?
Oh ik had laatst iets besteld op Amazon en hoefde geen invoerkosten te beta ...
Volgens mij is dat ook niet als je via Amazon.nl bestelt hoor 馃馃. Dan bestel je in principe via een Nederlandse webwinkel en betaalt de verkoper de invoerkosten ook al verkopen ze vanuit buiten Europa.
Ik heb in ieder geval net als jij via Amazon.nl ook niet hoeven betalen bij mijn meerdere bestellingen sinds 1 juli..